Wij hebben een weekje geboekt(bungalow) bij marveld.nl maar hoe is het daar? En is er wat in de omstreken te beleven? X Vera
Marveld is leuk! Ben er vorig jaar geweest met kleintje. Het is vrij groot, leuk zwembad (niet zo groot), leuke speeltuin etc. Wat voor huisje heb je geboekt? Ik weet niet of je een campingbedje hebt bijgeboekt, maar die zou ik echt afraden, is net een harde plank, zo'n ouderwetse. Als je meer wilt weten, roep maar.. Wanneer ga je?
Ik ken alleen het zwembad en de speeltuin bij het restaurant (we gaan er wel eens zwemmen, wonen er half uurtje rijden vandaan) Zwembad is leuk, niet supergroot maar geschikt voor kinderen. De glijbaan kun je ook heel goed een kindje van 2 mee vanaf nemen. De speeltuin is leuk met een heel groot springkussen achtig ding!
het park zelf is al heel leuk. mooi zwembad. idd niet groot, maar groot genoeg voor die kleintjes. een heerlijk pannenkoekenrestaurant. wij zijn toen een dagje naar Centro geweest in oberhausen, verder zijn we naar koningin julianatoren geweest wat erg leuk was met die kleine. was wel wat verder rijden. ook zijn we naar het dolfinarium geweest echter dit is wel 1 1/2 uur rijden. verder weet ik het even niet meer waar we geweest zijn.
We hebben een duo 8 geboekt. Gaan met 6 volw en onze dochter. Ze kan in een groot bed dus geen ledikantje meer nodig. We gaan de week voor carnaval. Van ma tot carnavals ma
ik woon in winterswijk daar kun je wel leuk winkelen en in enschede ook, alleen op zaterdag heel veel duitsers in beide plaatsen. bocholt is ook wel leuk om te winkelen. duitsland goedkoop om uit eten te gaan. bos genoeg om te wandelen. bij slecht weer is binnenpret wel leuk voor je dochter en in bocholt is ook een mooi zwembad.
Bocholt is idd leuk winkelen. Winterswijk is ook wel leuk, maar zeker niet bijzonder. Binnenpret in Lievelde. In Bocholt zit ook een leuk zwembad(mooier dan Marveld en ook niet duur) Dan is er Aalten nog... Schijnt dat je er bij een bepaald huis koffie kunt drinken (bij mij dus...voor als de grap niet overkwam) Maar in het buitengebied van Aalten zit ook een theehuis, dat is ook gezellig. Verder is de Beckendelle(ik weet echt niet of ik het goed schrijf) in Winterswijk een erg mooi bos om te wandelen of te picknicken. Welke periode ga je??
Wij zijn er vorig jaar geweest en gaan dit jaar weer Is een leuke camping en genoeg te doen voor de kids daarom gaan we er nog een keertje heen Pizza's zijn er niet lekker maar das mijn mening Is er ook iets zoals julianatoren in de buurt?
Marveld is erg mooi. Zwembad voor de kleintjes idd niet erg groot. Duo 8 , leuk met die tussendeur in het midden.Kindvriendelijke bungelow, met traphekjes ed. Veel plezier daar.....
ik woon ook in winterswijk, ik vind het juist erg leuk winkelen, maarja als je er vaak komt is het natuurlijk niet bijzonder meer bochelt is leuk winkelen, enschede ook, en wat al gezegd werd, binnenpret in lievelde is errug leuk !! uit eten vind ik el paso in oeding ( zo'n 7 km van winterswijk af ) een goeie en is ook goedkoop.
Oberhausen erg leuk om te winkelen. Wel iets verder rijden,maar zeker de moeite waard. Je hebt daar ook centro zitten. Denk een uurtje rijden vanaf groenlo. En Land van Jan Klaassen is erg leuk voor jullie kleine meid. Is in Braamt bij Doetinchem