Wij gaan op vakantie naar meppel. Nu bedacht ik me net, is het daar wel veilig ivm de mazelen? Weet iemand hier wat van?
Meppel is wel veilig hoor. Ligt buiten de biblebelt. Je hebt Staphorst wel dichtbij maar ik zou dat nog wel aandurven.
Al meer dan 600 gevallen van mazelen gemeld | nu.nl/algemeen | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Het verspreid zich aardig, nog niet zo snel als verwacht maar ze verwachten na de vakantie de piek.
Sja ik zou er niet heen gaan en mensen met rokken tot over de knie wanneer je die tegenkomt met een boog omheen lopen. En wat ik sowieso doe mensen die ik niet ken moeten met hun handen en neus uit de kinderwagen blijven.
Ja dat sowieso, geen vreemden in en om de kinderwagen! Heb er nooit bij nagedacht, we gaan morgen en hebben al een betaling gedaan. We zijn niet van plan naar staphorst zelf te gaan, meer de richting van giethoorn op enz..
wel lekker met dit warme weer trouwens als mensen wat meer afstand van je nemen. ja als je er midden in woont is het toch preventief inenten?
Wat is dat nou weer voor een belachelijke opmerking? Jammer dat ik je niet ken, ik draag geen rokken tot over de knie, maar juist bij jou zou ik graag in de buurt komen dan.. Ooit gehoord van niet iedereen over één kam scheren?
ja hoor zeker wel ik draag ze ook over de knie omdat ik dat leuk vind. Maar voor mijn kind ontwijk ik iedereen die een gevaar voor mijn kind kan zijn. Wat voor overtuiging dan ook. Klinkt misschien als een belachelijke opmerking maar het is een feit dat dit een herkenbaar uiterlijk kenmerk kan zijn. Je kunt je direct op je lange tenen laten trappen maar misschien is dat iets te voorbarig.
En dan nog, heb je een gezond kindje? Dan is de mazelen niet zo erg hoor. Maar, ik ga maar even op mijn handen zitten.
Is het een heel toeristische gebied ? Dan loop je wel iets meer kans natuurlijk . Pff leuk he dat je daar over na moet denken . Vind het best als ze hun kinderen niet in enten maar blijf dan lekker in de bible belt en ga er niet op uit om de ziekte verder te verspreiden . Maarja sorry er zijn genoeg discussies geweest . Ik zou daar dan gewoon bepaalde plekken ontwijken niet in de Mac gaan zitten ofzo met alle kinderen daar . En indoor speeltuinen ook even laten . Voorderest denk ik dat je veel buiten bent ? In de open lucht zal het wel meevallen . Veel plezier .
Mijn rok komt ook tot over m;n knie hoor.... maar hier niet omdat ik niet gevaccineerd ben, maar omdat ik van die olifantenknieen heb....
ook ik vind het overdreven om mezelf op te sluiten. Maar mensen hoeven niet te proberen om in de kinderwagen te gaan hangen.
Ja hij is preventief geent en na een paar dagen ene arm net muggenbulten toen andere arm en benen waarna ze allemaal in blaasjes veranderen. Dokter zegt geen mazelen geen waterpokken geen koorts. Bijwerking enten Maar helemaal vermijden kan je het niet missm maar voorzichtig zijn kan geen kwaad