Wat zal ik doen...? 'Help'

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Juffie26, 1 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik zit nu heel erg te twijfelen om de reiswieg om te zetten naar buggy. We hebben trouwens de stokke xplory en kan helemaal plat. Vandaag weer fysio gehad voor mijn dochtertje dus dacht vraag ff of dat mag...? Was geen probleem zei hij, wel alleen op de platte ligstand nog echt niet rechtop of zo. Ben nog aan het twijfelen wat ik zal doen...? In de bak past ze opzich nog net, maar ze schuift zelf omhoog en ligt dan met haar hoofd tegen de bovenrand van de bak aan.....ze kan zich ook sinds maandag van rug naar buik draaien en weer terug, ze doet de hele dag niets anders. Vandaag de buggy geprobeerd, en ze past er wel in, met de babyinzet. even eens stukje door de wijk gegaan ze vond het prachtig. hmz....en nu? Allemaal de delen staan nu hier in de kamer, de reiswieg en de buggyzit wat 'moet' ik doen....:( ;)
    Emotioneel denk ik doe de reiswieg maar, door de buggy lijkt ze al meteen zo 'groot' en ik wil nog ff genieten van het 'baby zijn', maar ja, zal toch een keer moeten afsluiten, toch?

2. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik heb de kleine in de mc, de kinderwagenbak vind ze helemaal niks, ze kan niks zien en ze is veeel te nieuwsgierig :D
    Voor de wandelwageninzet is ze veeeeel te smal, we hebben een sparte zak die er in gaat, ik loop er nog mee te stoeien dus voorlopig de mc :) ik probeer het wel volgende maand ofzo :)

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    S vond liggen op zn rug zwaar k..... Wat bij hem werkte was hem op zn buik leggen en de zonnekap omlaag. Zo kon hij precies over het randje koekeloeren en hebben we de buggy inzet nog een maand kunnen rekken.

Zolang je kind past en tevredn is zou ik het nog niet doen.

4. rojin

rojin Actief lid

28 jan 2012
    431
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een stokke. En ben met een kleine 5 maand overgegaan naar de buggy inzet. Mijn dochter wou niet in de reiswieg, drama elke keer!
    In de buggy inzet ging het prima. Idd helemaal plat ;)

5. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Als ze het zelf ok vindt lekker laten liggen in de bak. Ook nog lekker makkelijk met de zon ;) Tegen de bovenkant liggen is niet erg hoor.. Hier doet ze niet anders als naar boven rupsen in bed en wagenbak, daarna pas rustig liggen en slapen of kijken :p

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.195
    16.530
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier ligt ze met 8 maanden nog steeds in de kinderwagenbak haha.Ze vind het prima en ligt er heerlijk in en uiteindelijk is het toch het beste voor het ruggetje.

7. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    Idd met Anouk eens ik heb n tot 8 maand in de wandelwagen bak gehad tot dat ze begon te klimmen en niet vertrouwd meer was dus ze zit nu bijna een maand in de buggy
    maar n sliep ook alle dagen wel in de bak (in de kerk en tussen tijden met school en drukte van de jongens) vanaf 6 maanden sliep ze smiddags boven maar dan de ochtend slaapje nog in de bak nu dus niet meer

8. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dank voor alle antwoorden.
    8maanden in de bak ga ik helaas echt niet redden hier. De stokke heeft maar een kleine bak. Ik zal het nog eens ff aankijken en zien wat ze zelf wil. De buggyinzet kan helemaal plat dat is maar minimaal voor het ruggetje was volgens de fysio geen enkel probleem. Onze meid wil ook al de hele tijd zitten, maar dat mag ze echt nog niet!!!

9. Kaden

Kaden Actief lid

13 dec 2011
    441
    0
    0
    Wij hebben nooit een kinderwagenbak gekocht omdat in ik mijn omgeving zag dat veel babies er maar even inpassen. Wij hebben een kinderwagen gekocht die ook helemaal plat kon en daarin ging het eigenlijk altijd goed. Achteraf maar goed ook want ze is aardig aan de maat ha ha :)

Deel Deze Pagina