heeft iemand tips voor een leuke kindvriendelijke camping in frankrijk? maakt niet uit in wel gedeelte.
wij gaan in juli naar camping Les Ecureuils in vendee met 2 kinderen van 4 en dan 8 maanden. het ziet er op de foto's wel leuk uit. op zoover staat hij ook goed beoordeeld.
Les Alicourts Resort - camping Loire, camping luxe, location chalet, camping pêche, camping piscine, camping châteaux, planète bonheur hier zijn wij in juni geweest en het was echt een erg kindvriendelijke camping mooi zwembad overdekt speelgebouw waar ze kunnen spelen bij slecht weer is gewoon continue open, mooie speeltoestellen buiten een meer met zandstrand erbij, wij vonden het super. Het enige nadeel is dat het echt buitenaf zit en je dus voor alles een stukje moet rijden.
Ik ben vorig jaar naar les ranchisses in de Ardeche geweest en ik kan hem je absoluut aanraden. Mijn zoontje was toen ruim 1 jaar en we waren met vrienden die hun zoontje van bijna 2 mee hadden. Zowel de kleintjes als de ouders hebben er een toptijd gehad. Het zwembad was echt ideaal voor de kleintjes en voor de mama's was er een aparte Spa voor 16+. Het camping restaurant was heerlijk en de omgeving is fantastisch (en nee ik heb geen aandelen van deze camping ) Het is dat ik deze zomer ben uitgerekend van nummer 2 anders hadden we dit jaar weer gegaan. Succes met kiezen en alvast een fijne vakantie gewenst!
ik kom net terug van camping la ferme du latrois in vendee, het is een hele mooi camping, elke dag animatie voor de kinderen, zo 3 keer per dag word er echt wat ondernomen, 11 uur knutselen bijv. 14.00 uur tv kijken, en om 16.00 uur bijv poppendokter, of sminken, peuterpret en spetterprek, het zijn jonge jongens en meiden tussen de 18 en 22 die de animatie doen, en ze doen het geweldig, het is een echte nederlandse camping, iedereen die er werkt praat er nederlands, en eigenlijk zijn de meeste mensen die er op de camping staan vakanie te houden ook nederlands, in de omgeving hebben wij zelf niet veel gedaan omdat het op de camping zo leuk was maar er is wel veel te doen in de omgeving, zo hebben ze behalve de maandag elke dag wel ergens een marktje, er zijn veel kastelen te bezoeken, ze hebben zo een paar waterparken op een half uurtje/uurtje rijden,
Camping Domein Loisirs de l'Ubaye Dit is geen mega-grote camping, maar er is een zwembad, het ligt naast een rivier. De temperatuur is heerlijk warm overdag en in de avond wat koeler, doordat je in de bergen zit. De eigenaar is supervriendelijk en maakt altijd een praatje met je en er is genoeg te doen voor de kinderen.
Zijn net afgelopen zondag terug gekomen van Camping La petit camarque vlak bij monpelier....in 1 woord geweldig!! zeker ook met kleine kindjes....hebben het er geweldig naar ons zin gehad...hele mooi en erg schone en nette camping met de gehele dag door vers gebakken brood. echt een aanrader