word er zoooo moe van.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jessi, 15 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Mijn meisje van 21 maanden is soms zwaar vermoeiend. Oke misschien speelt mijn zwangerschap wel mee maar dan nog.
    Ze gaat overal tegen in, luisterd voor geen meter, heeft om de haverklap driftbuien.

Kan dat al op deze leeftijd de peuterpubertijd losbarst. Het gaat zo al een aantal maanden. Of is het vervelen omdat ze aanvoelt dat ik momenteel niet zo sterk ben als anders.

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    enorm herkenbaar. hier zijn de driftbuien en het tegendraadse duidelijk aanwezig.
    ze rommelt ook met haar middagslaapje die ze eigenlijk niet meer wilt maar wel nodig heeft. aangezien mijn hg zwangerschap heb ik het.momenteel ook heel zwaar met haar. gister een enorme dip gehad. gisteravond heeft ze bij mijn ouders geslapen. soms is dat even nosig dan kan ik t weer beter habdelen. misschien is dat voor jou ook even een optie om weer op te laden?

sterkte.

3. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Fijn dat het herkenbaar is.

Ze gaat wel af en toe naar opa en oma. Ook neemt manlief veel over. Ik denk ook dat ze zich verveeld. We deden altijd heel veel samen maar ik heb BI en kan gewoon niet zoveel meer. Ook de eerste maanden erg veel overgegeven en daardoor was ik toen heel erg slap.

4. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Herkenbaar....Hier begint het nu wat te minderen maar af en toe haalde ze het bloed onder mijn nagels vandaan.

Om de kleinste dingen of uit het niets een driftbui, mij constant uit de bank willen trekken want ze wil alleen maar samen met mama spelen.
    Ik heb de driftbuien genegeerd en als ze wat langer aanhielden of als ze door bleef zeuren of dreinen tja.....dan ging ze hier de gang op. Als ik nu zeg "wil je de gang op?" of "ja klaar nu, ga maar naar de gang" dan is het gelijk stil en zegt ze "Solly mama" :)

Het is heftig maar het gaat over! Als het je teveel wordt, vraag hulp aan je partner of ouders of vrienden.

Bij mij speelt geen nieuwe zwangerschap dus daar kan ik je helaas niet mee helpen ;)

Deel Deze Pagina