Hoi ik ben 20 maart bevallen van mijn zoontje dmv een keizersnede. 4 weken geleden dus. Heb alleen de eerste paar dagen redelijk gevloeid daarna vrij wienig tot zelfs dagen niks (en vooral alleen met afvegen bij toiletbezoek.) nu vloei ik sinds vanmiddag wel weer. Kan dit al een menstruatie zijn? of hoort dit nog? Of zit het niet goed? ik kolf wel bv af en leg mn zoontje wel paar x per dag aan (echt volledig bv geven kan helaas niet het is na de keizersnede doordat mn zoontje 4 weken te vroeg was en niet goed kon drinken, Te laat aangelegd (pas de volgende dag 's avonds door omstandigheden) en niet al te beste begeleiding en stress door mn schoonmoeder die even nergens begrip voor had slecht op gang gekomen.)
Hallo, Dit is nog niet je menstruatie is namelijk wel heel erg snel. Je geeft namelijk ook nog borstvoeding en dat onderdrukt de hormonen van de menstruatie. Je kan 4-6 weken na de bevalling last hebben van bloedverlies, dus dit bloedverlies komt nog van na de bevalling. Groetjes Ineke
bedankt voor je antwoord.. Moet zeggen dat ik best goed vloei nu dat is dan ook niet erg? met zoals bij een flinke menstruatie.. vooral bij toiletbezoek lijkt het heel veel.. (vind t wel beetje eng, aangezien mn zoontje met de keizersnede gehaald is door placenta praevia en de gynaecologen erg bang waren voor veel bloedverlies met placenta weghalen en dat de wond zich niet zou sluiten. Dat is gelukkig allemaal wel goed gegaan)
Hallo, Dat is ineens wel heel veel. Blijft dit aanhouden neem dan contact op met je verloskundige of huisarts. Om even te bespreken wat nog normaal is en wat niet. Groetjes Ineke