Wow.. De test staat rechtop op tafel, me toe te lachen kun je bijna zeggen.. Hartstikke positief.. Na 3 jaar, een mislukte hersteloperatie, pesa, en 2 kansloze ICSI/PGD pogingen, ben ik dan nu, bij de derde en laatste poging, echt zwanger! De eerste twee pogingen kwam het niet eens tot een terugplaatsing.. En nu, de allereerste zwangerschapstest die ik doe.. Positief! Ik kan het nog niet echt geloven.. Denk steeds dat de test stuk is.. Maar het kan niet missen, 2 hele dikke roze strepen.. Nu klaar met de onmenselijke stress die de wachtweken je geven, en beginnen met genieten!! Het voelt heerlijk om me eindelijk op het goede deel van dit forum te begeven!
Gefeliciteeeeeeerd! Ik heb vandaag getest, minder zware behandeling ( 1e x iui) en mag ook zeggen dat ik zwanger ben van ons eerste wondertje. Na een halve minuut al een dikke kruis op de test '
Toen ik jouw titel tegen kwam kon ik niet anders doen om er op te klikken. Wat ontzettend mooi om na zo'n lange tijd te mogen zeggen dat jullie zwanger zijn! Van harte gefeliciteerd. En net als wat Mofantje zegt: ook mij geeft dit hoop!