verbouwen inspiratie nodig

Discussie in 'De lounge' gestart door dorisn, 23 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ongeveer in september gaan we verbouwen.
    we hebben nu een schuur aan de voorkant tegenover de voordeur. tussen de voordeur zit nu een stukje (onder een afdakje) van ongeveer 2mx1,50m. dit stukje willen we dicht maken en dan de voordeur verplaatsen.
    nu krijgen we dus best een stuk hal erbij en we willen die graag zo mooi en nuttig mogelijk indelen met een kast voor de jassen en schoenen, maar ik wil niet zo`n standaard schuifdeur waardoor het weer net een berghok lijkt.
    iemand inspiratie voor de hal? mag ook als je gewoon een standaard hal heb.
    nu gaan we tegelijk met de uitbouw ook de wc vernieuwen en daar zoek ik ook nog ideeen voor.
    dus spammen maar.

2. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Wij hebben van een oude gangkast met deur een open ruimte gemaakt met een mooie boog ervoor. Er hangt een sok in met mooie hangers voor de jassen. staat heel mooi en toch niet al die jassen in het zicht. onderin staan meerdere schoenen

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Wij hebben niks met bogen ed. Hihi. In ons vorige huis was dat zo'n beetje de grootste ergernis van het huis. (Nu was die ook wel erg grof en aanwezig)
    We willen wel iets waar de jassen en schoenen niet direct in het zicht staan. De kapstok/kast en schoenen komen in de nieuwe situatie tegen over de voordeur.
    even een situatie schets na de verbouwing. Als je binnen komt heb je links de deur naar de schuur en rechts ga je de oude gang in richting woonkamer. Het stuk tussen de schuur aan de linkerkant en de gang aan de rechterkant moet dus mooi en praktisch ingericht gaan worden.

4. Ballon

Ballon Niet meer actief

Ik zag laatst bij VT wonen super stoere deuren. Schuifdeuren dat wel, maar met glas en heel stoer een mat raamwerk. Beetj lastig uit te leggen, zij gebruikte het om de eetkamer en de woonkamer te scheiden.

5. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.385
    858
    113
    home sweet home
    Stoere lockers? Weet niet of dat je smaak is maar als we ruimte zouden hebben. Lijkt me dat heel mooi/stoer

6. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik ben al aan het kijken op pinterest en welke.nl maar vt wonen is ook een goede om ideeën op te doen.
    Vandaag heel brutaal aan een achterbuurvrouw waar ik af en toe op straat een praatje mee maak gevraagd of im een keer bij haar mag kijken omdat zij de gang/hal al heeft zoals wij het willen maken. Even gluren bij de buren voor ideeën. Ik kreeg al wel de tip van haar om goed te isoleren want dat hebben hun niet gedaan en dat is toch wel erg koud in de winter.

Heeft iemand nog een mooie wc om te showen? Die gaan we dan ook gekijk aanpakken (die zit er ook al in vanaf de bouw van het huis is 1991).

7. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    niemand die zn gang of wc wil showen?

Deel Deze Pagina