Spanje, wat vind jij het beste hotel?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Ganesh, Jan 14, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ganesh

Ganesh Bekend lid

Jan 21, 2014
    500
    2
    18
    Werk, gezin, boeken
    Zuiden
    Hallo dames,

Wij willen deze zomer graag naar spanje. We zijn vaak geweest voordat we een kindje hadden.
    Onze voorkeur gaat uit naar Salou omdat ik dit gebied toch mooier vind dan de meeste andere plaatsen.
    Echter gaan we met de bus en weet ik dat de meeste vakanties van Spanje niet kunnen tippen aan de luxe vakantie van Turkije.

We zoeken een kindvriendelijk hotel waar ook wat te doen is voor onze dochter (4).
    Andere plaatsen in Spanje zijn ook welkom.

Alvast bedankt.

2. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

Nov 22, 2010
    1,195
    548
    113
    Female
    ik lees ook even mee!

3. Ganesh

Ganesh Bekend lid

Jan 21, 2014
    500
    2
    18
    Werk, gezin, boeken
    Zuiden
    Er valt niet veel te lezen haha :p

Ik heb even contact gehad met de touroperator. Wij gaan dan wel met de bus dus sommige hotels 'verkoopt' onze operator niet.

Hotel Villa Romana werd aangeraden door de reisorganisatie. Moet veel voor de kinderen te doen zijn. Echter ligt dit in het oude gedeelte van Salou en zijn we daar niet zo weg van.

Wat ik persoonlijk mooie hotels vind zijn:

Hotel Jaime 1 in Salou ( deze hebben we nu geboekt voor dit jaar )
    Hotel Oasis Park in Salou ( erg leuk voor kinderen zijn we al eens geweest )
    Hotel Las vegas in Salou ( Leuk hotel maar weinig voor kinderen )

In Malgrat de mar hebben ze ook echt mooie hotels:
    - Indalo Park
    - Florida Park
    - Luna park/club

Willen jullie gaan vliegen of met de bus? :) En waar willen jullie gaan?

4. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    1,486
    223
    63
    Wij zijn ook vaak naar Salou geweest, maar pakken daar altijd een appartement aangezien er genoeg heerlijke eettenten zijn :)
    Sinds we kids hebben gaan we daar met t vliegtuig naartoe,
    afgelopen jaar zijn de mannen met de auto gegaan..

Princess Salou is ook mooi toch?!
    En wij lagen 2 jaar terug tegenover Jaime l :)
    Zou ook niet in het oude gedeelte van Salou willen liggen..
    Afgelopen jaar lagen we helemaal onderin bij Platja Capellans, geweldig! Maar we boeken vaak gewoon particulier of bij universal holiday centre en dan met ryanair naar Reus..
    We waren ook nog naar Turkije geweest afgelopen jaar maar omdat er een paar moesten annuleren tog nog maar naar Salou gegaan😂 Hotel in Turkije was egt een paradijsje maar geef mij voor de rest maar gewoon Spanje..

We wilden nu eigenlijk naar Tahiti Playa in Santa Susanna maar dat was erg duur.. nu gaan we naar Mallorca omdat we Salou wel een beetje gezien hebben, ben heel benieuwd!
    Met welke touroperator gaan jullie? Voor de kids gingen we ook vaak met de bus, vond dat best fijn hahaha

En idd Salou vind ik ook een van de mooiste plaats aan de costa's!

5. Ganesh

Ganesh Bekend lid

Jan 21, 2014
    500
    2
    18
    Werk, gezin, boeken
    Zuiden
    Wat leuk dat jullie ook vaker naar Spanje zijn geweest! :)
    Princess Salou is inderdaad ook wel mooi maar omdat hotel Jaime I een miniclub en dergelijke heeft hoefde we eigenlijk niet meer verder te zoeken.

Wij gaan eigenlijk altijd met Solmar Tours. Erg goede service vind ik zelf.
    Spanje heeft gewoon iets wat Turkije niet heeft. En als je eenmaal aan iets bent 'gewend' zal het andere vaak 'tegenvallen' of toch ent iets anders zijn.

Hotel Alhambra in Malgrat/Santa Susanna. Is best goed en erg goedkoop, alleen een nadeel dat er een discotheek onder het hotel ligt.

Dat 'los' boeken wat jij doet, durf ik niet goed. Ben altijd bang dat ik toch iets over het hoofd heb gezien en het alsnog in de soep loopt haha :)

6. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

Nov 22, 2010
    1,195
    548
    113
    Female
    Wij willen met de auto omdat het bijna niks scheelt met de bus en dan zit ik met 2 kinderen liever in me eigen auto.
    En we willen of naar salou of naar lloret we zijn er nog niet helemaal uit oasis park staat idd op mijn lijstje leuk om te horen dat het leuk is voor kinderen!

Share This Page