Wij willen van het voorjaar met onze 2 jongens (1 en 3 jaar) eens een keer naar Turkije. Ben alleen bang voor aso toestanden, vieze buffetten, mega grote thema hotels etc... Wie is er wel eens in een mooi luxe Turks hotel geweest wat goed is bevallen? Liefst met kamers op begane grond dichtbij een zwembad, strandje, zwembaden, lekker eten en niet heel massaal. Thanks!
Titanic Resort in Antalya, Club Paradiso in Alanya. Moet er wel bij zeggen dat bijna alle hotels in Turkije tegenwoordig het luxe stempel krijgen, maar wel massaal zijn.
Ik zou het dan zoeken in de wat minder drukke plaatsen zoals bijvoorbeeld Bodrum, Kemer of Belek....De luxe resorts in plaatsen als Antalya en Alanya zijn vaak echt huge, en de kleinere gezellige hotels misschien niet luxe genoeg voor wat jij wil.
Ik ben 3 jaar geleden met m'n schoonouders naar Le Jardin geweest, vlakbij Kemer, erg leuk, goed verzorgd, leuke animatie.
Ik heb net even alles opgezocht en Le Jardin en Limak Limra zien er inderdaad erg goed uit. Niet te massaal. @Elif; heel veel succes vandaag!
Ik ben nog wat verder gaan spitten en ben uitgekomen op Bodrum, minste transfer van vliegveld naar een hotel in de buurt en dat is wel handig met 2 kleine mannen Wie weet er een mooi hotel in Bodrum en omgeving?? @ELif; heel veel succes de komende periode!! En bedankt voor je PBtje!
Wij zijn ook aan het kijken voor Turkije, wel lastig hoor. Ons zoontje is dan 15 maanden. Belek is misschien niet zo massaal maar ook niets te beleven volgens de reisboeken, dus als je van boulevard/winkeltjes houdt daar niet heen gaan. Wij hebben nu Side star park op het oog in Side wel leuk
limak limra is kindvriendelijk en niet zo massaal, ik ben er 1,5 jaar geleden geweest, nog zonder kinderen, maar was erg mooi en luxe..aanrader
Bodrum-Turgutreis heeft een hele mooie luxe betaalbare en kindvriendelijke hotel Yelken heet het! Turgutreis is niet zo superdruk maar ook niet saai! Ideaal voor gezinnen. En voor mensen die alleen gaan raad ik Hillside beach hotel aan in antalya ik had voor mijn huwelijkreis geboekt jeetje wat een luxe en mooie hotel.....zucht zou er zo weer heen willen
het allermooiste hotel vind ik zelf club golden beach resort in side, het is eigenlijk een turks centerparcs maar dan echt heeeerlijk eten en een mooi aqua park erbij, 3 zwembaden amfitheater waar mooie musicals worden na gespeeld leuke animatie maar wel erg duur. (vind ik )
club paradiso in Alanya of het hotel ernaast hotel Orient palace. Als je een soort van park wilt vind ik majesty club tuana helemaal geweldig. Ook is grand hotel artside onwijs mooi...