Nee dat begrijp ik, hoeft voor ons ook niet zo wilde alleen verzekerd zijn van zon en met kids van toen 8 jaar, 5 jaar en 2 jaar was dat wel handig zat ook een groot aqua park aan vast. Hoeft voor mij ook niet zo massaal al merkte daar weinig van. Wilde er alleen mee zeggen dat we voor 1000 minder, 2 dagen langer op vakantie waren inclusief eten en drinken. Dan is de prijs van een huis met zwembad toch wel aan de hoge kant zeker als hij in Griekenland staat daar waar de prijzen van de hotels ook niet zo hoog liggen.
gisteravond geboekt en we gaan naar landal het land van bartje. gaan maar niet vliegen nu straks met drie kindjes. jongste is dan 2 maand ofzo hahaha. heb er wel mega veel zin in
Met kinderen in die leeftijd cat. snap ik echt wel dat je voor een all in hotel kiest hoor is wel lekker makkelijk maar er zit voor die prijs ook nog een auto bij voor 2 weken en 4 keer per week schoonmaken en schone handdoeken vind het wel meevallen hoor we zijn er al eerder geweest en was het geld dubbel en dwars waard.....ik heb in me leven nog nooit zo stilte meegemeekt! en wat een sterren joh
Wij gaan waarschijnlijk naar een van de Spaanse costa's. Normaal gesproken ieder jaar naar Florida maar dat zit er helaas niet in dit jaar
Wij gaan vanavond boeken! We gaan lekker naar een luxe resort op Kos met onze mannekes (3 en 1) Heb er nu al zoooooooooooooooooooooooo'n zin in... Vind het wel spannend hoor, een vliegreis met 2 van die koters. Maar ik zal m'n handbagage wel vullen met kleine kadootjes, voorleesboekjes, snoepje, koekje, enz.
Hier gaan we in september naar Long Beach in Alanya, samen met mn ouders, zus en man, en totaal 4 kids. Erg veel zin in!
ziet er echt top uit. Maar mijn vraag is wij zijn nog nooit in het buitenland geweest. Hoe doe je het met die trappen in huis? en het zwembad in de tuin.dan zit je toch niet op je gemak in de tuin,hoe lossen jullie dat op?
Wij hebben ook geboekt,in juni 2 weken naar Spanje. hier gaan we heen Landhuis Palafrugell [EUR-ES-17210-01] | Een vakantiehuis boekt u bij Vakantiekoorts.nl
Ja wij hebben een eigen huisje in spanje dus hebben al die voorzieningen getroffen, zo in een vreemd huisje lijkt me ook een beetje eng (vooral die leeftijd) maar met goede afspraken en heeeeeel goed opletten (misschien een zwemvestje?) moet het wel lukken toch? Er is in elk geval tijd genoeg om op te letten tijdens vakantie hihi
Ten eerste hebben we een gelijkvloers huisje gevraagd verder als we in de tuin zijn krijg hij altijd zijn bandjes om en naast het zwembad nemen we nog een klein kinderbadje mee zodat hij lekker kan spelen...voor de rest zien we het wel hij luisterd op zich wel heel goed
Heb jij een eigen huisje in Spanje? Wij hebben er ook wel eens aan gedacht om een huisje te kopen in het buitenland. Krijg jij het goed verhuurd? En kun je door het verhuren de kosten er zo goed als uitkrijgen?
Wow dit ziet er echt mooi uit. En bedankt voot de tip van de website, ik kende het nog niet. Ik zie nu alleen maar mooie huisjes met privezwembad en auto erbij. Is toch met een kleine inderdaad veel relaxter dan in zo'n massaal hotel. Ben echt blij met deze site, heb gelijk meer zin in de vakantie . Zie ons al helemaal liggen met ons drietjes, mmmm. Jammer dat ze Menorca niet hebben, dat zou eignelijk onze bestemming worden. Nu wat anders kiezen.
ag zo hahah. ik wil heel graag een huisje in spanje met een omheining. Onze zoon heeft een aparte handleiding en loopt zo weg.Zonder dat hij er erg in heeft en ziet geen angsten.. Dus altijd even zoeken...