Nou ja zeg kan gewoon niet meer kijken naar de livestreams van de gouden kooi.! Moet je vanaf vandaag voor gaan betalen. Daar baal ik wel van keek er heel vaak naar. Kareltje
Ze moeten toch ergens de kosten kunnen reclameren... En wat denk je van het verhogen van de kijkcijfers op tv? Daar verdienen ze meer aan. Als mensen moeten betalen online zijn er toch veel die dan maar naar de tv kijken.... DUS meer inkomsten.
dat meen je niet, BELACHELIJK nou moeten we 3 dagen achter lopen, nou ja we kunnen nog blijven lezen op teletekst. groetjes susanne
Ja , wou ook even gaan kijken net , komt er een schermpje te voorschijn dat je moet betalen Je moet tegenwoordig ook overal voor betalen he, niet normaal meer. Nou , ik volg het wel lekker op tv nu , die streams doen het ook erg slecht bij ons... waarom zou ik er dan voor gaan betalen Geef ik t geld liever aan een goed doel 8)
Waren het maar 3 dagen dat ze achterliepen. Op tv hebben ze gister pas laten zien dat amanda en huub met elkaar naar bed zijn geweest. Was dit niet vorige week?
Ik zou er nog niet naar kijken als ik er voor betaald werd 8) wat een zooi maken ze tegenwoordig. Maar da's mijn mening
Volgens mij kan dat nog wel eens heeeel lang gaan duren! Eerst een jaar zeiden ze, maar als er steeds niemand uit gaat kan het nog wel een langer gaan duren dan dat jaar!
hoi ik baal der echt van dat je er voor moet betalen...ik was namelijk erg verslaafd..had het altijd op de achtergrond aan tussen de bedrijven door. maar ga der echt nie voor betale liefs love31
Zou het allemaal echt zijn wat daar gebeurt in de Gouden Kooi? Ik heb af en toe het idee alsof de redactie een scene verzint die zij dan moeten spelen... Maar goed, als je ff nergens aan wilt denken en stom televisie wilt kijken, is dit toch een heerlijk programma... Het loopt alleen op televisie wel heel lang achter, volgens mij wel een week. Liefs Saskia
k keek de streams altijd via andere site zoals www.volkomenkut.com (sorry voor de tekst, maar heb het ook niet verzonnen ) en tsjah die kunnen het vaak nog wel hacken zeg maar... zodra hun het hebben gekraakt laat ik het wel weten ok
soms keek ik, maar ik zou er echt niet voor betalen. ik geloof nooit dat er veel mensen dat zouden doen.