houd t dan niet op?...

Discussie in 'De lounge' gestart door marieke1610, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanmiddag een topic geplaatst over de neef van mn vriendin van 21 jaar...

nu weer een ander gruwelijk verhaal.

in het blok hiernaast woonde een man, niet erg geliefd..
    wij kende m verder ook niet ofzo.
    hoorde van de buurvrouw dat die man zich in de douche had omgehangen, terwijl de douche aan was. omdat de man geen contacten had met de buurt heeft hij daar een week gehangen! tot de buren t wel raar vonden dat t zo beslagen was een paar dagen hebben ze de woningbouw gebeld. deze heeft de politie gestuurd en die hebben m dus gevonden. helemaal opgeblazen en half vergaan door t water. wil niet weten hoe die man eruit heeft gezien.
    er moest een hele nieuwe badkamer in, hele reinigingsdienst is geweest vanwege de smurrie en de stank...
    verschrikkelijk toch om het niet meer te zien zitten en vervolgens nog eens een week zo te hangen :(
    er zaten vrij snel nieuwe mensen in t huis en die hebben nu de problemen. ze krijgen t vocht niet uit t huis en zijn constant verkoude :confused:
    zou er niet willen wonen! bah ....

liefs marieke

2. Niet meer actief

nou gaat lekker daaro in Didam hahaha... maar meid, dat komt zo vaak voor daar... het is sneu dat ze het doen, maar ik heb in de afgelopen 5 jaar al heel wat mensen weg kunnen brengen hoor daar uit Didam die dit soort dingen helaas hebben gedaan of het van hun zelf moesten zeg maar.. Het is jammer de manier waarop, want je ziet het maar weer er hebben veel meer mensen last van dat ze zich beseffen zeg maar ..

3. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    zat net lekker boterham pindakaas weg te werken...........gaat goed daar!

4. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    ighhhh

5. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    gatver heb opeens een rare geur in mijn neus.
    je zou hem toch zo vinden.

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    bah vreselijk zeg. ik zou er inderdaad ook niet graag willen wonen nee. zal die stank lang blijven hangen?

7. sas25

sas25 Actief lid

3 mei 2007
    374
    0
    0
    heerlen
    ja bah...je zal er maar in komen te wonen.
    zodra ik daar achter kwam zou ik toch meteen gaan verhuizen zeg!

8. ik zou er ook niet willen wonen .
    maja zoals men al zegt gebeurt zo vaak...
    vaak ook dat je er niets van weet of merkt en dan niet alleen in didam....

Ga bv maar eens na hoe vaak mensen voor de trein springen, hier tussen tilburg en gilze-rijen is dat een rage... mijn vriend heeft gemiddeld 1 keer per maand er last van dat de treinen er niet door rijden... nu afgelopn 2 week 4 keer schijnbaar... afgelopen maandag bv, smorgens 1tje en smiddags 1tje

Deel Deze Pagina