Wij gaan binnenkort 2 weken op vakantie naar Cuba met een kleuter van 4 en een baby van 9 maanden. Zijn er nog leuke dingen waarvan iemand weet dat dat de moeite waard is en ook leuk voor de 4 jarige? Het zal met name een zon vakantie worden, maar we staan open voor leuke dingen!!
Iedere keer als ik jou post voorbij zie komen denk ik....helemaal naar Cuba voor de zon?! Is dat geen 10 dgn reizen ofzo?! Je snapt natuurlijk wel dat ik nooit verder dan Landal kom en geen tips heb. Maar ik wens jullie een super fijne vakantie voor de rest hoor!
Hahaha volgens mij verwar je me met iemand anders? Maar de vlucht zelf zal met 2 kinderen waarschijnlijk wel voelen als 10 dagen, dan zijn het in dat perspectief 'maar 10 uur' En thanks!! Landal is ook leuk
Wat leuk! Een heerlijk vooruitzicht. Wij zijn 2 jaar geleden met onze dochter van toen 9 maanden naar de andere kant van Cuba geweest. Het was een prachtige reis. Ik heb dus geen bezichtigingstips, maar wij verbleven in Casa Particulars, geboekt via AirBnb en dat was super. De mensen vonden het geweldig om een kleintje in huis te hebben. Ook konden we via hen allerlei excursies en avond eten regelen.