Lieve dames, hello.. Ik en mijn man zouden graag zwanger willen worden. We hebben de afgelopen maand dan ook zeker gekluts en hiervoor heb ik ook mijn ovulatie bijgehouden dmv ovulatietestjes. Wat ik voorheen niet deed. En ook nooit de pil gebruikt. Nou toen gehatsieflatst. 1 augustus ongesteld geweest en ong 14/15 augustus ovulatie gehad. Ik zou de 29e ongesteld worden, maar ik twijfel zo erg, omdat ik zo een sterk gevoel heb zwanger te zijn. Ik heb namelijk sinds 1 week, - steekjes in mn linker en rechter onderbuik - opgezwolle borsten en pijn aan de zijkant - ik heb een super slechte stoelgang, maar oppeens 4 dagen achter elkaar op de pot ( sorry ) - en gas dat eruit komt, oh daar wil ik het niet eens over hebben haha. - ik merk ook dat ik echt uit het niets jank. Waar ik normaal nooit over zou janken. - af en toe kramp in mn vingers en pols. - en korte steekjes in mn lies. - En echt super suf, kan zo een middag dutje doen en voor heen echt nooit. - ook voel ik me na het eten heeeel even misselijk en heb ik zo een appart gevoel. Ik merk oom dat ik de afgelopen dagen uit het niets over mijn buik wrijf alsof er wat in zit. Verbeeld ik me dit gewoon? Nog 2 dagen tot ik kan testen, en ben ook zo bang dat ik ongesteld zal worden omdat ik zo het gevoel heb dat het nu raak is. Maar ik vraag me zelf nu af of je dit wel zo snel al kan voelen. Wie heeft dit ook en helpt me deze laatste daagjes door. Mocht ik toch ongesteld worden, hoop ik dat het vandaag nog gebeurd zodat ik uit deze twijfel kom
Je zou ook toch morgen vast een testje kunnen wagen, bij voorkeur bijv predictor early. Grote kans dat als bezwanger bentdeze het 1 dag voor NOD wel aangeeft. Lastige is dat al je klachten ook door progesteron kunnen komen.
Ik heb vandaag, een dag voor m’n NOD, positief getest met de predictor early en kruidvat 2v5. Ik ben het wel eens met hierboven. De bovengenoemde klachten had ik iedere maand zonder zwanger te zijn door de progesteron en deze maand dat het raak is ook. Dus bij mij was er geen pijl op te trekken en waren de symptomen geen goede indicator. Tip: ga temperaturen als het nu niet raak blijkt. Zolang je temperatuur hoog blijft kun je zwanger zijn. Heeft mij veel rust gegeven qua klachten. Ik duim voor je! Hopelijk is de test positief.
Super bedankt voor jullie reactie. Niet aangedacht, misschien ook beter dat ik het even laat varen. Of toch nog een test morgen.
Je zou nu al een early predictor kunnen doen. Als je echt zoveel klachten hebt en dit van hcg zou zijn zou die echt positief moeten zijn! Maar de dingen die je omschrijft passen ook mega goed bij progestoron klachten. Dus de kans dat dit door het progestoron komt acht ik groter.