Komende herfstvakantie zijn mijn ouders 40 jaar getrouwd en willen ze met de kinderen, aanhang en kleinkinderen naar Turkije op vakantie voor een weekje. Naar een all-inclusive hotel. Dit hadden ze vorig jaar al bedacht en natuurlijk was iedereen enthousiast. Alleen nu ben ik dus zwanger en tegen die tijd zal de kleine zo'n 4 maanden oud zijn. Nu beginnen bij mij de twijfels... Graag dus ervaring van anderen hoe het is om met een baby (rond 4 maanden oud) op vakantie te gaan. Heb ook nog een dochtertje die tegen die tijd zo'n 2 jaar en 4 maanden is maar daar maak ik me minder druk om (behalve vliegreis, haha) Ook genoeg tantes en ooms en opa en oma om op te passen daar wanneer nodig Waarschijnliijk/hopelijk zal ik ook bv gaan geven.... Is het te doen?? Natuurlijk wel een voorwaarde dat de kleine gezond zal zijn om te gaan
Heerlijk! Ik zeg doen! Ik vond toen ze 4 maanden was de vakantie een stuk makkelijker dan toen ze 1 jaar was en liep. Gewoon lekker alles mee van huis (voeding, luiers etc) en gaan!
Wij zijn met onze oudste een week naar de bergen geweest toen ze net 4mnd was (gecorrigeerd zelfs maar goed 2 maanden, maar verder sterk en kerngezond). De reis heen en terug was een tegenvaller (8u auto - nee, dan liever paar uurtjes vliegen!), maar van de vakantie ter plaatse hebben we toen alle drie erg genoten. Ik gaf volledig borst, dus buiten de Bugaboo, kleertjes en pampers hadden niet zoveel bij eigenlijk. Veel plezier in Turkije alvast!