vakantie, hebben jullie al geboekt? en wat zijn jullie kwijt?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door sneeuwpop, 27 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Twee weken zuid frankrijk van yelloh village in mei: 402 euro incl annuleringsverzekering. Is mer et soleil. Mobile home voor 4-6 personen. Vorige jaar ook geweest, super!

In sept 2 weken voor 278!!!!euro naar Bella Italia aan het Gardameer! Ook in een mobilehome voor 4-6 personen.

Wij hebben nog geen leerplichtige kinderen en kunnen dus in het voor en naseizoen.

2. murizzz1

murizzz1 Niet meer actief

Vanaf 13 juli 3 weken naar zuid Frankrijk. Sta caravan. Met ons vieren ( 2 leerplichtige kinderen) ongeveer €1300,00. Daar komt nog wel de benzine,tol en hotelovernachting bij.
    Tellen de dagen al af!!:)

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Wij gaan in juni een midweek naar centerparcs (mystery) dus dat zal ongeveer 180 euro zijn.
    Verder gaan we dit jaar niet, omdat we voorjaar 2014 naar Disney gaan met de kinderen en daarvoor geld opzij willen zetten.

4. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Wij gaan 2,5 week naar abu dhabi in april. Tickets 800 euro 2 volw en een dreumes van 19 maanden. Verblijf bij familie. De rest van de kosten denk ik 1500 euro.

Eind juni nog een week naar kroatie met vrienden. Kosten per stel 560 euro inc. Vlucht met app. (Wel los geboekt)

Wij tellen ook de dagen af!!

5. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Begin november richting Amerika.
    Nog niet geboekt omdat we eerst mijn bevalling in april willen afwachten.

Zullen voor de reis zo'n 1800 euro kwijt zijn, 2 volwassenen 1 baby.

We verblijven daar bij familie dus daar zullen we alleen een etentje aan kwijt zijn ;).

6. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    vakantie voor april al geboekt
    en voor zomervakantie
    zomervakantie zijn we voor 2 weken camping 800 euro kwijt

7. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Wij hebben de zomervakantie al geboekt we gaan 2 weken naar Italie naar marina di venezia ( weet niet of ik het goed schrijf ) Luxe stacaravan met airco etc. 3000 Euro zijn we kwijt. Maar we zijn dan wel met 4 kids.

8. Triskele

Triskele Niet meer actief

Is moeilijk met elkaar vergelijken he, je kan een leuke stacaravan hebben voor 1500 euro in het hoogseizoen maar komt alles nog bij (incl het rijden ernaartoe)

Vorig jaar waren wij 2 weken naar Griekenland all inclusive voor nog geen 1500 euro voor een gezin van 4 (kindje 4 jaar en kindje 3 jaar) daar kwam niets meer bij, in een 3-4 sterren hotel, was wel een aanbieding normaal was het meer richting 2500-3000 euro dat had ik daar echt niet voor over gehad.

Nu willlen we dit jaar weer naar ons eigen huis in spanje maar goed dan zijn we alleen diesel, tol en eten kwijt, maar rijden naar Spanje is ook nog zo cheap nog niet (wie weet waar je alle tolwegen kunt uitrekenen, normaal gaan we met vliegtuig en huren we een auto maar we willen een keer zelf rijden) onze auto rijd 1:25 of zuiniger dus dat zal wel meevallen..

9. Triskele

Triskele Niet meer actief

Ja dat willen wij ook weer, was echt zo leuk! we waren vorige keer maar 500 euro kwijt voor 3 dagen, incl ontbijt en een keer avondeten met disneyfiguren, en dat was in het hoogseizoen (zomervakantie) je hebt soms erg leuke aanbiedingen, goed in de gaten houden!

10. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Volgende maand een weekendje Landal.
    In September gaan we misschien naar Kreta of Texas, en anders blijven we lekker thuis....

11. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Hoe kom je aan die mooie Bella Italia aanbieding :D

12. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ja doe ik ook zeker! Nu wil ik wel graag een aparte slaapkamer voor de kinderen dus dan kom je al snel bij Davy crocket uit en die heeft wat minder aanbiedingen, maar idd 450-500 euro zou moeten lukken. Wij gaan wel buiten de vakanties ed, mijn oudste is dan nog niet leerplichtig.

Wat rijden betreft, wij hebben superveel mazzel, wij betalen niet zelf onze brandstof.

13. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.820
    4.057
    113
    Wij gaan begin oktober 10 dagen all-inclusive naar Turkije. Wij zijn € 1750 kwijt voor met z'n vieren (maar de kleinste betaal je dan nog maar iets van € 30). Onze dochter is leerplichtig maar vanwege het werk van mijn man hebben wij toestemming om dit jaar buiten de vakantieperiode te gaan.

14. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Wij zijn vorig jaar Feb ook voor dat geld naar Disney geweest was erg leuk! Ook 3 dagen vond het heel erg meevallen en indd aanbiedingen in de gaten houden. We willen volgend jaar Feb weer als Luca wat ouder is. :D

15. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Ik ben nog steeds zoekende voor de zomervakantie. Ik ben een twijfelaar met zulke dingen en ga dan ALLES bekijken voor ik een keus maak. Duurt vreselijk lang en kost me bakken met energie. Maar zit echt in de aard van het beestje. Iemand nog leuke campingtips bij het Gardameer (stacaravan)??

16. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Onze dochter is nog nét niet leerplichtig als we gaan. Dus wij gaan half juni een week + midweek naar Landal Warsberg in Duitsland, we hebben voor voor 910 euro meen ik- een kinderbungalow geboekt.

Verder nog 1 week kamperen in de ardennen, maar dat moet nog geboekt worden, dit zal wél in het hoogseizoen zijn, eind juli/begin augustus.

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    wij gaan in mei 5 dagen naar disneyland en zitten dan in seqouia lodge. Heerlijk haha. We waren voor het verblijf 800 euro kwijt. Daarbij komt nog 200 euro benzine denk ik en daar z,n 500 euro. best duur maar wij zijn nu eenmaal verslaafd aan disney haha. Alleen nu gaan we niet meer zo vaak. Je kan wel goedkoper boeken maar wij wouden eens wat anders we hebben wel gebruik gemaakt van de vroegboek korting 4 nachten is 2 betalen.

In de zomer weten we nog niets dat word toch last minut

18. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb gisteren geboekt. Een 3-kamerappartement aan de venetiaanse kust mét privestrand met stoelen etc incl.
    Natuurlijk komt de reis en het eten etc er nog bij maar nu was ik €1063,= kwijt. Mooi prijsje voor het hoogseizoen (augustus):D

19. senta

senta Niet meer actief

Wij gaan half juni voor 15 dagen naar spanje naar een camping daar hebben we een tent gehuurd voor 250 euro inclusief alle verzekeringen voor met zijn 3en. We gaan met de auto voor de reis inclusief tol trekken we 500 euro uit, hier hebben we meer dan genoeg aan.

Vakantie is geboekt via vrijuit die hebben erg mooie aanbiedingen altijd.

De boodschappen daar neem ik niet mee in mijn berekening we koken daar op 2 keer na gewoon zelf en die boodschappen ben ik thuis ook kwijt.
    Voor het uit eten gaan sparen we altijd een jaar lang al het statiegeld op.

20. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Via Zoover:D

Daar kan je een camping uitzoeken en die filteren dan de goedkoopste aanbieder voor je!:D

Deel Deze Pagina