Duinrell

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Panda81, 17 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    447
    83
    Limburg
    Het attractiepark: is dat wat voor kinderen van 3 en 5, grootste is ong 1m10?
    En het tikibad, is dat leuk voor kids van deze leeftijd? Hebben beiden (nog) geen diploma.

En ten slotte het park zelf: de duingalows zijn die mooi en netjes schoon?

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja, dat attractiepark is leuk voor die leeftijd, genoeg te doen.
    Dat zwembad is wat minder en onthoudt dat ze daar tot een bepaalde lengte of leeftijd verplicht zwembandjes om moeten. Mijn dochter had haar b diploma al, maar moest nog van die dingen om. Park vond ik leuk, tikibad zat vol vervelende grote jongens en was vies, echt gore vloeren.

3. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Ik zou nog even wachten, omdat sommige dingen toch best voor wat grotere kinderen zijn. Tikibad is ook leuker voor grotere kinderen.

4. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Het park is best leuk voor die leeftijd! Tikibad is klein, meer voor oudere kinderen en jongeren en heel erg vies. Niet prettig en niet ontspannen. Huisjes weet ik niet. Misschien zoover raadplegen?

5. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Park heeft voor alle leeftijden wel wat. Goed te doen met kleintjes ook.
    Tikibad ben ik al jaren niet geweest. Duingalows ken ik ook niet.

6. sjak

sjak Niet meer actief

Duinrell is super voor kinderen van die leeftijd. Er is genoeg te doen, vriendelijk park. Wij komen er best regelmatig. Duingalow weet ik niet, wij zijn wel een aantal keer op de camping geweest en dat bevalt altijd goed!
    Tikibad is leuker voor grotere kinderen, ik ben er al jaren niet meer binnen geweest, maar vies vond ik het (vroeger) echt niet. Het is wel een puber-verzamel-plek geworden.
    Maar in de zomer/met mooi weer is er ook een buitenzwembad.
    (Voor de liefhebbers; op het moment kan je via de optimel spaarpunten 50% kortingsvouchers 'kopen')

7. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    447
    83
    Limburg
    Dank je wel voor de antwoorden, we willen er misschien in de mei vakantie een weekend heen gaan. Diploma,s hebben ze nog niet dus bandjes moeten ze sowieso om.

Deel Deze Pagina