Vakantie.. Ik blijf thuis...

Discussie in 'De lounge' gestart door Annemarie76, 30 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.115
    1.801
    113
    Kraamverzorgende
    Wij gaan ook niet op vakantie!
    Vriendlief neemt al zijn vakantie pas op wanneer de kleine is geboren... En zie mezelf ook niet hoogzwanger en alleen op een strand in het zuiden van Europa liggen ;)

Ga misschien wel nog een weekendje weg met vriendinnen ;)

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.824
    4.199
    113
    toen ik dit las dacht ik dat je kindje vast in de zomer net geboren zou zijn ofzo. Maar zie dat je kindje al ruim 1 jaar is. Meen je dat nou echt dat je het niet ziet zitten? Heerlijk joh, met die kids. Ik zag er de eerste keer ook tegenop (meisje was toen 3 maanden) maar het ging echt voorbeeldig. Daarna was de toon gezet en is ze al 5x mee wezen vliegen (ze is nu 20 maanden) Misschien toch gewoon eens proberen maar dan niet zover? (menorca is bv maar 2 uurtjes)

3. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Wij gaan ook niet samen op vakantie en wel op dezelfde reden. wij hebben ook een melkveebedrijf. Maar dan wel in het zuiden van Europa, dus eigenlijk hebben wij naast al het werk altijd al vakantie wat het weer betreft dan he. Ik ga wel aanstaande dinsdag een aantal dagen naar Nl met mijn zoontje. Lekker op familiebezoek. En mijn man gaat dan in september een paar dagen.

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wij gaan dit jaar ook niet op vakantie.
    We kunnen het geld goed gebruiken voor ons huis, babykamer etc. En hoogzwanger op vakantie zag ik sowieso al niet zo zitten, maar nu helemaal niet nou ik rust moet houden en voorzichtig moet zijn. Wil ik toch lekker thuis blijven en dicht bij het ziekenhuis in de buurt..

Ben me wel al aan het orienteren voor volgend jaar vakantie:D En dat terwijl het ws toch een waddeneiland of Denemarken wordt, heb er nu al zin in:D

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wij blijven ook thuis. In huis moet nog het een en ader gebeuren en dat kost ook geld.
    We gaan gewoon dagjes weg, ook erg gezellig.

6. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Wij kiezen op het laatste moment of we nog weg gaan of niet.
    We moeten aardig wat in huis doen, dus ik denk dat we wat daagjes weggaan en verder alles in het huis steken.

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.083
    2.221
    113
    Brabant
    @ TS: kunnen jullie dan nooit een dagje weg? Als burger kan ik me er weinig bij voorstellen;) Kom jij uit een boerengezin? of heb je er erg aan moeten wennen?? gewoon nieuwsgierig hoor!

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wij gaan nooit in de zomer op vakantie, mijn man heeft dan hoogseizoen en werkt met gemak 60/70 uur. De afspraak is dat hij niet op vakantie gaat in de zomer, en krijgt daarvoor compensatie om in februari naar de zon te kunnen. Ik vind het wel prima, al ga ik in de toekomst echt wel met de kids weg dan.

Deze zomer gaan we natuurlijk sowieso niet, want ik ben half julie uitgerekend.
    We zullen in februari wel gaan, gaat prima met een baby!

9. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe

Zelf ben ik ook een boerin maar dan in de agrariche sector. Dus vakantie ken ik eigenlijk ook niet echt. Maar wat mirell zegt is wel zo. Ik weet dat mijn buurman (in bezit van melkrobot) naar de camping gaat 7km verder op. Er is alles voor de kinderen en ze hebben echt het idee dat ze op vakantie zijn. En geeft de robot alarm dan kan hij er binnen 5min. zijn. En dat dus ook voor het voeren.

Vakantie is een state of minde denk ik.

10. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    wij gaan ook dit jaar niet op vakantie...

Was zoiezo te laat met een pension regelen voor de hond...:D
    We hebben een auto en een eethoek gekocht...:D
    En heb nog wel wat dingetjes op mijn lijstje staan die moeten gebeuren....:D
    Keuken enzooo...
    Dus ik duim voor een mooie zomer en we gaan gewoon lekker leuke dingen doen :D
    Vorig jaar zijn we ook niet weggeweest omdat we toen net 2 weken voor onze vakantie de sleutel hebben gehad van ons huis.. en aangezien dat een schitterende zomer was had ik er ook geen last van en totaaaaal geen moeite mee natuurlijk!...
    Dus ik hoop op weer zo'n vakantie

11. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

als je op een leuke camping staat heb je toch niet eens door of dat nu in friesland drente of zeeland is.
    kan dus gewoon om de hoek zijn.
    en wat denk je kinderen vinden het leuk om heel de dag te spelen,zwemmen met andere kinderen te klimmen enz.
    die maakt het echt niet uit dat het indezelfde plaats is

12. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Hier precies hetzelfde. Ga niet met een klein kind het vliegtuig in op weg naar een warm land. Ik kan daar zelf al niet goed tegen, dus ben gewoon bang dat hij er ook niet tegen kan.

Moet eerlijk zeggen dat ik het ook gewoon zonde van mijn geld vind om ver weg te gaan. Lekker een weekje Ardenne vind ik net zo leuk.
    Maar dit jaar blijven we dus lekker thuis.

13. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Wij blijven thuis, met als reden dat ik zwanger ben haha, en tsja met alle voorbereidingen etc. is dat toch wel het handigste denk ik.

Mijn ouders gaan wel, maar komen op tijd terug, hopen ze, we hebben ze al geplaagd dat de baby misschien wel haast heeft gnagna.

En mijn schoonouders gaan als het allemaal goed gaat net erna op vakantie, we hebben hun ook geplaagd dat de baby misschien wel laat komt gnagna.

Dus nu moeten we Skype instaleren zodat ze op vakantie de baby kunnen bekijken via internet :D

14. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb volgende week vakantie, als ik geen leuke last-minute vind met het vliegtuig blijven wij ook lekker thuis. Ik ga niet met zo'n kleine een eind rijden in de auto, afschuwelijk. Vliegtuig vind ik een stuk fijner.
    En als ik niks leuks vind blijven we thuis, we wonen in zeeland waar half nl en belgie naar toe komt in de zomer dus het zal wel leuk zijn denk ik dan ;)

15. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Manlief werk als lichttechnicus en het hoogseizoen is voor hun nu begonnen (festivals, concerten, e.d.) Dus blijven we thuis.

Eerder konden we in het hoogseizoen nooit weg vanwege mijn werk (horeca).
    Maar ik vind het niet zo erg. Ben niet zo'n vakantieganger.

Wellicht later dit jaar.

16. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Wij gaan dit jaar ook niet op vakantie omdat we 12 1/2 jaar getrouwd zijn en dat willen vieren! :) :) :)
    (Als dat al door kan gaan want inmiddels is de auto kapot gegaan en die moet waarschijnlijk vervangen worden :()

17. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Wij blijven ook lekker thuis! Normaal voelt het pas als vakantie wanneer ik echt goed weg ben geweest, maar nu ik zwanger ben lijkt me niks lekkerder dan gewoon wat rommelen in en om het huis...:D Rustig aan de laatste dingetjes doen, en samen met mn hubje genieten van de rust. Heeeeeeerlijk! 8)

18. Ollebolle

Ollebolle Actief lid

4 jan 2010
    421
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij blijven dit jaar ook thuis, wij vervelen ons zeer snel, wij houden het nooit vol om één week ergens te blijven.. dus hebben wij besloten dit jaar nergens te gaan, gewoon dagjes weg. Daarnaast krijgt mijn oudste dochter extra bijles in de zomervakantie om haar op niveau te brengen, haar achterstand in te halen. Heeeel misschien dat we een dagje londen gaan plannen, maar dat zien we dan wel...

19. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Hier ook thuisblijvers :D. We gaan zowiezo niet weg omdat ik in juli uitgerekend ben, en omdat onze tuin compleet op de schop moet (en dat kost natuurlijk ook een vermogen als je een mega tuin hebt).
    En we zijn eigenlijk ook niet zo'n vakantievierders, we gaan liever een dagje weg en zo.

20. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.824
    4.199
    113
    Vind dit altijd grappig om te lezen (niet lullig bedoelt hoor) want ik kan me hier echt totaal helemaal niks bij voorstellen.
    Wij worden echt kriegel als we niet minimaal 2x per jaar op vakantie gaan. We proberen zelfs 3 of 4x per jaar te gaan altijd. Maar wij zijn dan ook enorme zonneaanbidders

Deel Deze Pagina