Vakantie.. Ik blijf thuis...

Discussie in 'De lounge' gestart door Annemarie76, 30 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Hihi, je bent niet de enige die zo denkt ;). Dat komt denk ik ook dat wij echt dromen hebben die nog uit moeten komen en waar we echt naar toe aan het werken zijn, en dat is een jaren plan. Ik denk dat we daarom allebei geen vakantiegevoelens hebben. Ja goed misschien als onze kids de leeftijd hebben om eens een weekje weg te gaan, maar dan zal het nog geen vliegvakantie of wat dan ook worden (ver weg bedoel ik dan).
    Ach ja, ieder zijn eigen ding, toch?

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.824
    4.199
    113
    O absoluut hoor!

3. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

wij blijven ook thuis!
    Omdat we dit jaar voor het eerst een tuin hebben!
    en daar wil ik van genieten!

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Wij blijven dit jaar ook thuis! Planning was een weekje naar mijn ouders te gaan die in Frankrijk op de camping staan. Maar de vakantie van mijn vriend komt niet overeen met die van hun dus dat hebben we verschoven naar volgend jaar.
    Dit jaar gewoon lekker dagjes uit met z'n 3-en :D

5. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    hier ook thuis blijvers. mede doordat we net verhuisd zijn van een klein flatje naar een mooie eengezinswoning met tuin en ik ben in de zomer uitgerekend, dus heb geen zin om op vakantie te bevallen. daarnaast geven wij elk jaar in de 1ste weekend van juli een groot thema -midzomer feest dus de centen kunnen wij goed gebruiken. als de kinderen later groter zijn dan willen we wel een keertje op vakantie gaan voor een weekje maar voor t strand hoeven we niet weg want we wonen er 10 min rijden vandaan;)

6. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    wij gaan dit jaar ook niet op vakantie omdat ik half juli uitgerekend ben.
    volgend jaar wil ik echt wel een weekje op vakantie.
    mn schoonouders willen weer een seizoensplaats op een camping nemen dus misschien dat we daar dan heen gaan.

liefs doris

7. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Ook hier een thuis blijver maar om meerdere redenen.
    Geld uiteraard.Wat deels in huis wordt gestoken(aan de opknap)
    En wat uitgegeven wordt aan de baby die in de vakantie wordt verwacht(2 augustus uitgerekend) en omdat manlief zijn vakantie dagen opneemt na de bevaling om dan thuis er bij te zijn.

Kijk volgend jaar wel weer en zo niet dan lekker niet.Ben niet iemand die staat te springen om op vakantie te gaan.Heb hier mijn eigen spulletjes,dieren en voor en achtertuin dus vermaak me vast wel met de kids.

Deel Deze Pagina