iemand ervaring met modifast?

Discussion in 'De lounge' started by celia82, May 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. celia82

celia82 Fanatiek lid

Apr 14, 2009
    2,077
    0
    36
    Hoi dames.
    Wil graag ervaringen horen,
    Hoeveel ben je afgevallen?

en hoelang was je ermee bezig?

Wil het wel proberen moet nog 10 kilo eraf;)

thnx

2. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Mijn moeder heeft het jaren geleden 4 maanden gedaan en was 21 kilo afgevallen. Daarna weer normaal gaan eten en hop, alles er weer bij.

3. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Mijn moeder heeft ook een tijd modifast gedaan en is toen 15 kilo afgevallen. Ze kreeg enorme problemen met haar stoelgang en na het stoppen met Modifast kwam alles er weer bij. Het zijn zo weinig calorieen die je binnen krijgt, en zelfs de schijf van 5 en kleine porties zorgen ervoor dat je toch weer aankomt.

4. Champy

Champy Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    2,533
    0
    0
    N.V.T.
    Ik was na 2 dagen misselijk hahaha, dus nee niet echt ervaring, maar van horen zeggen is het idd niet goed! Alles zit er zo weer aan!

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik heb het ook gedaan maar het is echt geen doen, ik bleef iedere keer zoveel honger houden dat ik er op een gegeven moment mee ben gestopt, was toen 10 kilo afgevallen in korte tijd maar er kwam weer 15 kilo terug :(

eens maar nooit meer dus ...

6. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik heb het 3 weken gedaan en 6 kilo afgevallen waar er ondertussen weer 3 van aanzitten.

Vind het erg moeilijk vol te houden omdat je geen vast voedsel mag eten.. Ik deed op een gegeven moment wel alleen gewoon warm eten.

Nu ben ik aan het sonja bakkeren en ik vind dat makkelijker vol te houden omdat je vast voedsel mag eten.
    Vind het nog steeds niet makkelijk maar ja als lijnen makkelijk was geweest dan had ik geen overgewicht gehad :D

7. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Heb het ook wel eens geprobeerd, maar ik moest het dieet echt aanvullen met veel rauwkost en fruit om maar niet van mn stokje te gaan.
    Nadien natuurlijk alle kilootjes er weer bij!

edit: dat was trouwens weightcare, niet modifast bedenk ik me net :p

Beter is je eetgewoonten aanpakken, gezonder eten, misschien iets minder eten. calorieen tellen wil meestal goed helpen om je een inzicht te geven in wat "goede" en "slechte" voeding is. Je leert bewuster om te gaan met eten, en valt ook nog af ;)

8. Dus in principe, als je in de zomer een beetje redelijk voor de dag wilt komen op het strand, is het een hele goede methode? En dan daarna écht (blijvend) beginnen met afvallen?

9. celia82

celia82 Fanatiek lid

Apr 14, 2009
    2,077
    0
    36
    ja ik eet al niet veel.

maar heb gewoon een foute schema

in de ochtend 2 koffie met suiker en melk
    daarna tosti of gebakken ei of iets,

avond eten veel groente (zoveel mogelijk) ik snoep niet enz

tussendoortjes ben ik ook geen fan vn

maar ben al 20 afgevallen met deze levensstijl hahaha

10. celia82

celia82 Fanatiek lid

Apr 14, 2009
    2,077
    0
    36
    maar je drinkt 3 shakes per dag?en thats it?

11. Je hebt ook muesli en tussendoortjes van Modifast..

12. celia82

celia82 Fanatiek lid

Apr 14, 2009
    2,077
    0
    36
    ja neem je die naast de 3 shakes of is het een keuze maken?

Share This Page