Ik vind het zo moeilijk waar we naar toe moeten deze zomer,in Nederland blijven of toch vliegen,Sophie is dan 17-18 maanden...als we naar het buitenland gaan ben ik zo bang dat we om 19.00 als op de hotelkamer zitten want dan stort ze echt in...en we hielden er altiijd zo van om lekker uiteten tegaan en daarna nog een terrasje maar daar is ze nu nog te klein voor denk ik.... Hoe doen jullie dat?
Wij gaan met de auto naar frankrijk, een aangeklede caravan van campsoley... uurtje of 7 rijden, wil niet al tever voor de eerste keerHotel vind ik persoonlijk niks, maar dit is mijn mening... heb een camping uitgezocht waar veel voor kleintjes is... zwembad..ballenbad boerderij, springkussens enz....
Wij hebben een apartementje geboekt op Menorca. Tja, hier ligt ze ook te pitten rond 7 uur. Maar goed, dan gaan we overdag wel lekker uitgebreid luchen en kunnen we 's avonds gewoon buiten op het balkon/terrasje zitten met een hapje en een drankje.
Of je nou in Nederland blijft of in het buitenland zit, als je kind om 19.00u naar bed gaat ben je aan je appartement gekluisterd... Dan toch liever in het buitenland Wij hebben een appartement geboekt in Griekenland, op de begane grond. Bewust geen hotelkamer, omdat je dan geen aparte slaapkamer hebt. In een appartement heb je lekker alles bij de hand en een terras, dus 's avonds met een wijntje en een hapje op het eigen terras dan maar. Uit eten gaan doen we sowieso, alleen wat vroeger dan toen we nog samen waren. En verder zien we wel hoe het gaat.