verschil tussen S klasse of V klasse?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door knorretje21, 22 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    het onderwerp zegt het al
    wat is het verschil tussen een S klass en een V klasse van een vliegtuig?

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Verplaatst naar Vakantie.
    Graag goed opletten waar je iets plaats.

Maar met antwoord op je vraag, de S en V klasses zijn vaak dezelfde klasses. Alleen hebben ze bijvoorbeeld van een goedkope V klasse 15 stoelen, als die stoelen op zijn gaan ze verder met de S klasse, dit is een zelfde soort stoel geen voor en nadelen, net zo groot qua afmeting en beenruimte. Eigenlijk geen verschil dus, behalve de prijs die dan opgehoogd wordt! Volgens mij heb jij het nu over KLM.

Bij arke fly heb je bijvoorbeeld wel stoelverschil, maar dit ligt veeal aan duurdere pakketen met meer beenruimte en dvd spelers.

Groetjes,
    Elvira

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ow sorry klopt had hem inderdaad hier moeten plaatsen...

maar wij gaan vliegen met pegasus en hebben inderdaad extra geld moeten betalen..

dus er zit gewoon geen verschil in alleen het geld dan als ik het zo begrijp.. want er was voor de terugreis ook nog een stoel vrij waarvoor we niet extra hoefde te betalen.. hadden we dat dan beter kunnen doen?

had namelijk verwacht dat je toch wat luxer zou zitten ;) helaas dan :)

4. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ja je had inderdaad heen voor een duurdere klasse kunnen kiezen en terug een voordeligere. Klasse's zijn vaak combineerbaar met uizondering van buisenessclass.

Het klopt inderdaad dat het dezelfde stoelen zijn, alleen ligt het aan de prijs. Dat doen alle luchtvaartmaatschappijen heel stiekem.

Ik ben toeristisch opgeleid en ga er ook weer in werken, na 1 jaar in een andere branche gewerkt te hebben. Het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan.

Veel plezier op vakanties Natas!

Groetjes,
    Elvira

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    okee nou kan niks meer veranderen helaas vlucht zit al vol ;) haha maar bedankt in ieder geval voor de volgende keer weet ik het dus weer beter :)

zo nu maar op naar 17 juni dan lekker op vakantie :)

bedankt in ieder geval dan mag deze op slot van mij :)

6. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Op verzoek gesloten.

Deel Deze Pagina