Vloeien al 2 week huisarts wil niks doen.

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by alecia, May 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. alecia

alecia Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,295
    17
    38
    student
    drenthe
    Beste verloskundige.

Ik ben al bijna 2 weken aan het vloeien, morgen is het 2 week. Maar begon nogal vaag, ( let even niet op mijn banner die klopt voor geen meter) volgens de berekening had ik afgelopen maandag ongi moeten worden, maar al en geruime week van te voren begonnen met vloeien, heel licht, roze iets weer bruin, dan weer een dag of een halve dag niks. Ik wachte op mijn ongi, maar zaterdag de gehele dag een halve drup verloren, deze was weer lekker roze.
    Zondag sta ik onder de douche, wat rugpijn, en er komt ineens vrij veel bloed, dit stopt na het douchen weer.
    Dus ik ga met een nogal raar gevoel de week in, zeker omdat ik al een paar ochtenden misselijk was en me temp was verhoogd.
    Maandag ik verloor helemaal niks, totaal niks.
    Dinsdag een kwart tampon vol met roze smurrie, de rest van de dag heel licht vagelijk roze verlies, bijna onzichtbaar, gisteren een tampon vol bloedverlies, gedurende de verdere dag geen verlies.

Vannacht bruinverlies, een slijmerige bende van "grote boodschap"kleur bruin.
    Tis weer morgen en ik verlies weer niks.

Nu had ik disndag de huisarts opgebeld, die zei wacht maar af, je bent aan het ontpillen. Na 2 jaar nog?
    Ben al 2 jaar van de pil, altijd rustig aan gedaan met kindjes, want we hebben geen haast. Verder slik ik geen medicatie of wat dan ook, alleen op de ongi dagen vitaminetabletjes omdat eten soms wat minder gaat, vooral warm eten.
    Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, want de huisats wil me geen verwijs briefje geven, omdat ik al eerder een langere tijd had gebloed, welgeteld toen 8 dagen, terwijl ik nomala een ongi heb van 2 dagen erg, de 3e dag zie je het namate de dag vordert de ongi verminderd.

Help me wat kan ik doen, ben zo onzeker.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

het kan een afwijkende ongesteldheid zijn. Ik snap dat je huisarts niets wil doen, meestal lost je lichaam het vanzelf op en dat is ook beter dan er weer een hormoonkuur tegenaan te gooien. Probeer geduld te hebben!

Mirjam

Share This Page