op vakantie

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by kirst78, Jul 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Voor het werk van mijn man komt het beter uit om per 1 augustus vakantie op te nemen dan in september. Heel fijn natuurlijk, maar wel een beetje laat om nog een fatsoenlijke en goedkope vakantie te boeken. Heeft iemand nog een site die niet bekend is maar waar je toch betrouwbaar een goedkope reis kan boeken? Ik wil echt geen duizend euro uitgeven voor een weekje in nederland. Nou hopelijk dat iemand ons uit de brand kan helpen. :)

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Misschien is het handig als je een beetje omschrijft wat je precies wil...

En 1 augustus is toch niet laat? Daarbij komt dat als je laat op vakantie gaat, het juist (vaak) goedkoper is.

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Ik heb zitten kijken naar huisjes in europa en in nederland, maar je betaald de hoofdprijs. Nu zijn we altijd gewend geweest om in september op vakantie te gaan, dus dan liggen de prijzen ook flink lager. We willen graag een huisje/ stacaravan en dan in een land waar de zon schijnt (dat hopen we dan...) Ik heb zelfs al zitten denken om te gaan vliegen. Die vakanties zijn veel goedkoper, maar dat durf ik niet aan met een kleintje van dan 2 maanden. Daarnaast heeft ze dan pas haar eerste inenting gehad. Verder niet al te veel wensen, zoalng het geen kamperen is.

4. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik weet niet waar je naar op zoek bent. Maar bijvoorbeeld de parken van Landal hebben vaak last minute aanbiedingen. Dus als het je niet zo veel uitmaakt waar in Nederland je precies zit, kan je daar eens kijken.
    Ik vind de parken van landal altijd erg fijn. Vaak een leuk zwembad voor de kleine, lekker in de natuur en toch een hoop leuke stadjes en bezienswaardigheden op korte afstand.

5. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    O, je bent dus niet op zoek naar iets in Nl per se. Succes met verder zoeken dan!

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Wij hebben de pech dat wij alleen in het hoogseizoen kunnen gaan ivm verlof van mijn vriend. Maar dat was vroeger ook het geval bij mijn ouders.

Wij trokken vaak naar Duitsland of Oostenrijk, zonder iets op voorhand te boeken zelfs. Vermits het daar nu laagseizoen is (winter is voor hun hoogseizoen), is het pakken goedkoper. Zimmer frei is een hele fijne methode. Wij konden steeds bij de eerste familie terecht! :)

Om je even een voorbeeld te geven. Wij gaan de laatste week van juli naar Oostenrijk en wij betalen per persoon € 40,50 per nacht. Daarin zit kamer met ontbijtbuffet en elke avond een viergangendiner. Tevens hebben wij ook een zwembad in ons hotel.

7. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Landal is zeker een mooi park, zijn we ook al een paar keer geweest en qua park ben ik daar beter over te spreken dan Centerparcs. Maar als het echt last minute is dan moet ik over 2 weken nogmaals kijken, nu is het nog allemaal erg duur voor een weekje weg. En nee we hoeven niet per se in NL te blijven, andere landen vind ik ook prima. We hebben echt niet heel veel eisen, zolang er maar iets van een zwembad bij zit en een onderkomen met wat voorzieningen, zoald een eigen bad/ douche/ wc/ keuken

8. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Is dat ook te doen met 2 kleine kindjes? Zeker met een baby van 2 maanden?

9. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Ja precies, ik weet niet precies welke site het is, maar daar staan allemaal last minute bungalows op. Gewoon ff googlen op last minute bungalows oid. Ik heb twee jaar terug ook heel goedkoop nog een huisje kunnen regelen. Dat was nog geen twee weken van te voren. Het weer was toen heel slecht en en we zouden met de tent.

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Ik ga op zoek. Bedankt!

11. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Je kan een week naar texel op een roompotpark voor 660 euro.

Misschien is dat iets?

12. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
  13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Ja hoor, dat is zeker te doen. Misschien kan je dan best vooraan in Duitsland gaan, dan hoeven jullie niet zo lang te rijden. Mijn eerste vakantie was in het Dorint hotel in Winterberg.

't Is heel kindvriendelijk, heeft een speeltuintje, maar kan niet meer zeggen of het een zwembad had (was wat klein :)). Mijn ouders hadden toen voor een appartementje gekozen zodat ze zelf voor ons konden koken.

Als we naar Oostenrijk gingen toen we al wat groter waren, hebben we onderweg in Duitsland overnacht. We vertrokken dan thuis wat later, zodat het geen uitputting werd.

14. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Wij hebben gisteren geboekt bij bookings.com. 8 dagen in een hotel in Noord-Italië. Voor nog geen € 500,-, incl. ontbijt.
    Nu scheelt het dat voor ons de benzine gratis is, natuurlijk... Maar ik vond het niet duur. Er was ook een hotel daar in de buurt voor € 345,- maar de recensies vielen erg tegen.

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    4,760
    0
    0
    Nou probleem is eigenlijk opgelost. We kunnen een week in een vakantiehuisje terecht van familie. En in spetember gaan we nog een weekje weg naar het buitenland. Heel fijn en bedankt voor jullie reacties!

Groetjes Kirsten

16. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Fijn! Veel plezier!

Share This Page