Vakantie in dure periode, hoe doe je dat?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Minny, 27 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

2. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    In januari denk ik dat het afhangt van het jaar waar je mooi weer vind. Maar in de herfstvakantie en voorjaarsvakantie in NL is het in spanje (en denk ik meer landen) gewoon laagseizoen en heb je als je in het zuiden zit prima weer. Vorig jaar konden we nog tot eind oktober in zee zwemmen (ok was het buiten niet zo heel warm, denk een graag of 27 maar wel lekker), het jaar ervoor in november ook nog. Dit voorjaar konden we eind maart ook alweer prima naar het strand met 34 graden.

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Op vakantieveilingen kijken, of last minutes boeken.
    Geld opzij leggen voor de vakantie.

4. Chantalleke26

Chantalleke26 Actief lid

16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    Inderdaad last-minute boeken!!

Ivm de schoolvakantie van vriend's zoon, een vakantie van 8 dagen naar Portugal in het hoogseizoen geboektt. Deze vakantie heeft ons net zoveel gekost als 17 dagen Indonesie..

Nu zie ik regelmatig last-minutes voorbij komen, naar 'mooiere' bestemmingen voor dezelfde prijs! Volgend jaar gaan we gewoon voor een last-minute met de kinderen. Dan maar afwachten wat voor moois er voorbij komt. Wel handig niet aan een bepaalde bestemming gebonden te zijn dan uiteraard!

5. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Gisteren heb ik eens gezocht op internet naar particuliere woningen in Spanje, het verbaasde ons echt wat je voor een week betaald. Veel minder dan als je regelt via een reisbureau. Leuke huizen gezien voor rond de 600 euro per week. Vliegreis zelf hoeft ook niet duur te zijn, en daar kun je het zo duur maken als je zelf wilt.

Wij overwegen dit misschien zodra onze mannen naar school moeten.

Deel Deze Pagina