Ik denk dat wij, net als vele andere, ervoor gaan kiezen in nederland te blijven deze zomer. Al dan niet nog ergens een accomodatie boeken maar "gewoon" thuis is ook prima. We hebben de luxe aan zee te wonen. Het lijkt me leuk dit topic vol te zetten met uit tips in nederland van bezienswaardigheden, strandjes, leuke zwembaden etc.. Ik trap af: - zaansche schans
Wij zijn vorig jaar voor het eerst naar een FarmCamps geweest. Kamperen bij de boer. Kinderen mogen de boer en boerin helpen. Super leuk. Wij zaten in Kaatsheuvel, dus dichtbij de Efteling (niet geweest, omdat ik 33 weken zwanger was en dat niet vol kon houden). We hebben een dag gezwommen in het sportiom in Den Bosch. Dagje safaripark. Genoeg te doen in de omgeving. Dit jaar zouden we in de mei vakantie naar schloss dankern, maar dat ging niet door. Nu gaan we in de herfstvakantie weer naar FarmCamps, dezelfde als vorig jaar.
Moest wel lachen om je bericht. Vind je de Zaanse schans echt een aanrader van alle leuke dingen in NL?
Ik weet niet hoe het deze zomer loopt met reserveringen enz. maar met kleine kinderen is de Hollebolleboom, Hollebolleplons, en Hollebollebuiten bij camping de Bongerd erg leuk voor een dagje vermaak. Zit volgens mij in Tuitjehoorn.
De Zaanse Schans trekt mij persoonlijk meer dan de dingen die jij noemt haha *duikt snel weg* Tips Noord NL: Bourtange, dagje Ameland/Schiermonnikoog, doolhofpark Bakkeveen, Aekingerzand, Nationaal Park Dwingelderveld en bezoekerscentrum, hunebedden/Hunebedcentrum in Drenthe, Orvelte, Nationaal Park Lauwersoog, bosbad Appelscha, Groene Ster...