Vakantie in Engeland, aankomst in Harwich. Wie heeft er tips?

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by A1988, Feb 13, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. A1988

A1988 Fanatiek lid

Oct 8, 2012
    1,133
    0
    0
    Twente
    Wij willen deze zomer met onze kids (dan 2j1m en 6m oud) voor 2 weken naar Engeland. We willen met de boot vanuit Hoek v. Holland naar Harwich (zo min mogelijk lange autorit ivm zoontje dat een hekel heeft aan autorijden).

Wat moeten we zien?
    Ik heb Cambridge en Londen sowieso op het lijstje staan. We willen niet onder Londen verder naar het zuiden. Iemand ook een mooie accomodatie?

Alle hulp is gewenst!

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Oxford is ook erg leuk! Kan je alleen niet helpen qua accommodatie, was toen vanuit mijn opleiding geregeld.

Wij zijn afgelopen zomer ook naar Engeland geweest met de vouwwagen, maar dan een stuk verder naar het zuid westen.

Oh, wat wel erg leuk is met kleine kinderen: Peppa Pig World! Is een gedeelte van Paulton's Park bij Southampton in de buurt (dacht ik). Stukje onder Londen, maar dat valt misschien nog te doen.

3. zeilbootje

zeilbootje Fanatiek lid

Jan 15, 2014
    2,772
    1,363
    113
    Oxford is inderdaad erg leuk. Vind ik eigenlijk leuker dan Cambridge, maar smaken verschillen. Ook erg mooi: Portsmouth en Plymouth, al is dat iets verder van de boot af.

Wij gaan meestal in een Travelodge, een schoon maar basic hotel vaak iets buiten het centrum maar met ov goed te bereiken. Als je dat nu boekt dan zijn de kamers heel goedkoop!

Share This Page