Wie kent Center Parcs de Vossemeren?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Migga, 18 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Wij gaan binnenkort een midweekje naar CenterParcs de Vossemeren in Belgie. We hebben een 6-persoonshuisje geboekt.
    Omdat ik hier en daar verhalen hoor over muffe huisjes en doorgezakte bedden, ben ik erg benieuwd wat jullie ervaringen zijn met dit park.
    Zijn de huisjes gerenoveerd of inderdaad nog erg gedateerd? En hoe zit dat met die bedden? Als ik iets een crime vind zijn het wel slechte matrassen!
    Een paar jaar geleden zijn we naar park Hochsauerland geweest en dat vond ik helemaal top. Als de Vossemeren ook zo blijkt te zijn, dan hoor je mij niet klagen!

2. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Wij zijn vorig jaar naar de Vossenmeren geweest en we hebben alleen maar genoten. Wij hadden ook een 6 persoons huisje (geen idee of deze gerenoveerd was), die lag aan de buitenring van het park. En we hebben er echt van genoten. Geen last gehad van slechte bedden of doorgezakte banken oid.
    park Hochsauerland heb ik geenb ervaring mee.
    Wij gaan in april naar de Huttenheugte, heb er nu al zin in..
    In iedergeval veel plezier!

3. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Wij zijn er ook geweest. Hadden geen huisje, maar een hotelkamer.
    Was echt een superweek! Geweldig mooi daar! Heel veel plezier!

4. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Erg leuk park, de Vossemeren! Wij hadden ook een net huisje (8p) en geen problemen. Ik vind de bedden altijd een beetje zacht, maar heb thuis dan ook een harde matras.

Deel Deze Pagina