Wij gaan voor het eerst naar een camping op vakantie en hebben daar een stacaravan voor 6 personen van Tohapi gehuurd.En eerlijk gezegd vind ik het best een beetje spannend! Hebben jullie ervaringen met Tohapi of met Les Etangs Fleuris? Waar moet ik rekening mee houden? Zijn er dingen die jullie aanraden mee te nemen? Klopt het dat er dekens op de bedden liggen of zijn het toch dekbedden? Kortom alle tips en trucs zijn welkom!
Ik heb zelf direct bij de camping eigenaar geboekt was veel goedkoper en veel mooiere plekken. Er liggen bij hun inderdaad dekens. Hoe het bij Tohapi is weet ik niet. Je hebt een heel nieuw gedeelte (let op bijna geen natuurlijke schaduw) en een ouder gedeelte met veel bomen. Zwembad is klein, maar goed genoeg. supermarkt helaas ver weg 20 min rijden. De buurtsuper die via de site vermeld staat hebben wij nooit gevonden in het stadje. Wij hadden stoelkussens mee om op te zitten want die zitten er niet bij. En een ventilator is zeker ook aan te raden want met die hitte daar is het soms niet te doen
Wij hebben er ooit met de tent gestaan. Mooie kindvriendelijke camping. Ook via eigenaar geboekt en dat was perfect!