Wij willen graag eind juni nog een weekje weg, naar Zeeland. We zijn er nog nooit geweest en ik heb al wat gezocht op internet naar een leuk huisje voor een week. Misschien dat iemand hier een leuke tip heeft. Het is voor 4 personen, 2 volwassenen, 1 dame van 4 jaar en een kleine uk ( zie banner) Mag op een park maar ook particuliere huisjes. Ik ben benieuwd! Edit moderator: verplaatst naar 'Vakantie'. Wil je er goed op letten waar je iets plaatst?
wij gaan heel vaak naar port zelande is echt een geweldig park zeker met kinderen alvast een hele fijne vakantie groetjes debby
Roompot heeft hier ook mooie huisjes. Vroeger gingen wij ook naar Port Zelande maar dit is toch al behoorlijk verouderd. Prijs-kwaliteit vind ik Roompot Zeeland persoonlijk beter.
Ik woon in hellevoetsluis en dat is net op de grens van zeeland en ze hebben hier '' Citta Romana '' dat is een soort Centerparcs en dat zijn hele leuke huisjes met een groot zwembad en het zit vlakbij het strand... Miss een een leuke aanrader ...
Kijk eens op www.aquadelta.nl Hebben ze speciale huisjes/appartementen waar alles al is voor kinderen. (kinderparel) Gr. Dolfijn Ps. wij gaan in mei een weekendje