Wij zijn 2 jaar geleden in een Seat Arosa van 1998 naar Italië gereden (wel met z'n 2en dan ) Dat ging prima! Was wel een diesel dat scheelt misschien in de bergen.. Wat m'n man telkens zij is dat ik met het afgaan van stijle bergen niet constant moest remmen met de rem, maar de auto in bijvoorbeeld de 2e versnelling (ligt eraan hoe hard je wil gaan) zetten en je voeten van de pedalen halen, dan ga je vanzelf naar beneden maar doordat hij in de versnelling staat niet zo hard. Anders konden de remmen oververhit raken geloof ik. Heb er zelf geen verstand van, haha!
Je zult hooguit meer last hebben van zijwind in de dalen en bergop niet volle snelheid kunnen. Dan zal het geen probleem zijn hoor.
Leuk! Wij gaan ook volgende maand naar het Gardameer. Ik ben juist wel zo'n miep die zich druk maakt om de ruimte.. En we hebben een station dus dat moet makkelijk passen haha! We hebben ook een stacaravan gehuurd dus moet vast goedkomen
Hoi iedereen bedankt voor de berichten Ik Zie het nu helemaal zitten met de auto. Moet vast goed komen We vertrekken over 3 weken heel erg veel zin in Gr juul