Ik kon niets behalve liggen door de hg... vandaar dat ik het vroeg. Ik zou t niet leuk vinden als hij dan weg was onder normale omstandigheden.
Tjaaa dat is natuurlijk heel persoonlijk. De kans dat de baby geboren wordt in precies dat weekend is klein, maar wel aanwezig. Mijn vriend zou niet gaan denk ik. Ik zou het hem van harte gunnen maar toch ook geen fijn gevoel hebben. Men zegt toch wel eens.. Bij twijfel niet doen.. Maarja het is echt de beslissing van jullie samen.
Hoi Bart, ik ben 13 april uitgerekend, mijn partner gaat het weekend van 12 maart nog skiën in Oostenrijk. Hij houdt er rekening mee dat hij niet mee kan als ik het vermoeden heb dat er iets rommelt, of me niet goed voel. Ik heb het besproken met de verloskundige en zij zal ook alert zijn rond die datum, zodat bij het minste vermoeden hij thuis kan blijven. Verder gaat hij met de auto zodat hij snel terug kan zijn (dat gaat natuurlijk niet als je naar Spanje gaat). Tja, het is spannend, als je echt het zekere voor het onzekere wilt nemen zou ik niet gaan, maar aan de andere kant, de kans dat het te vroeg geboren wordt is niet heel groot. Gaan jullie niet vaker op vakantie? of kunnen jullie niet een andere periode boeken? Succes!
Goedemiddag, Bedankt voor jullie reactie's! Ik heb het besluit genomen om gewoon het volledige bedrag te betalen, en aan te kijken hoe het met haar op het moment gaat wanneer het weekend is. Als zei zich gewoon nog goed voelt en er geen tekenen zijn dat het eerder verwacht wordt dan ga ik gewoon en anders blijf ik thuis ondanks de 400 die al betaald is. Gr, Bart
Het is wel een voetbalweekend, ze heeft mij wel de voorwaarden gegeven dat ik: - bereikbaar ben. - Alcohol binnen de perken blijft. - Ik niet nog 2 dagen moet bijkomen als ik thuis ben. Bedankt voor de tip om aan te geven aan de verloskundige dat ik weg gaat, misschien dat zei meer rond die tijd in de gaten kan houden of ze verwacht dat er tekenen zijn dat de kleine eerder komt.
Ha klinkt als een goed besproken weekend tussen jou en je vriendin. En je kunt op het laatste moment altijd nog annuleren als daar redenen voor zijn. Zolang je samen de verantwoordelijkheid deel en meedenkt in oplossingen dan is eht voor een vrouw al lang goed Mijn man ging naar Lapland toen onze baby ruim 2 maanden was. Ik gunde het hem van harte en vooraf ook afspraken en wilde o.a. niet dat als hij thuis kwam hem horen klagen over zware vakantie etc... Zorg voor iets leuks voor haar, lekkere massage of zo. Of een dagje oppas zodat zij ook een ontspannen weekend heeft. Fijn weekend alvast!
Lijkt me een faire deal. Uiteindelijk is 't maar een weekendje. Als ze het oké vindt, zou ik gewoon gaan. Geniet ervan!