Eind juli 2014 was 1600,- in Spanje excl reis kosten ( tol , lpg , 2x hotel overnachting eten onderweg ) Juli 2015 was 4000,- al in Turkije 9 dagen excl zak geld.. Heb daar nog 1500,- uit gegeven dacht ik Mei 2016 2 weken Italië 600,- excl reis en zakgeld Juli 2016 1600,- excl reis en zakgeld Spanje Februari 2017 Canarische eilanden al in3000,- Allemaal 6 personen .. 2 volw, 4 kids .. Volgende week vrijdag gaan er lekker naar Spanje en in de voorjaarsvakantie naar Canarische eilanden .. Wij zijn echt vakantie mensen en gaan graag 2x liefst meer maar ja dat vind de baad van man niet zo leuk.. Wij geven denk ik op jaar basis zo'n 10,000 à 15,000 aan vakanties uit .. Misschien wel meer .. Weekendjes weg doen we eigenlijk nooit .. Misschien maar is doen .. We gaan nooit in Nederland op vakantie .. We willen de kids zoveel mogelijk van de wereld laten zien .. Vs Afrika Hawaï staat nog groot op ons lijstje 😊
We hebben niet geboekt. Gaan half augustus 1-2 weken naar Frankrijk. Heb de Elzas uitgezocht, mits manlief het oké vind anders kan het ook andere streek worden. Camping kost 10,60 per nacht. Benzine tot de Elzas een 100 en dan nog wat ter plaatse. En eten/drinken. Denk dat we voor 300 echt wel klaar zijn. We hoeven geen kampeerspullen te kopen, hooguit tussendoor het gasflesje vervangen. Dus dat scheelt ook een boel. Verder zoeken wij rustige, kleine boeren campings zonder poespas. Ik kan niet wachten!
Wij zijn in mei naar de ardennen geweest voor een week. Huisje 250 euro Eten 150 euro Uitjes 250 euro Diesel 120 euro. 770 euro dus. Met 2 mensen en we hadden onze 3 honden mee. Al hebben we daar weinig kosten voor gemaakt haha
Wij gaan over 3 weken naar Italie (Gardameer,Sirmione) ingerichte bungalowtent. 15 dagen, tent 1000. Tol, benzine en vignet en hotelovernachting heen 400. Verder gaan we echt wel eens uiteten, halen we verse broodjes voor het eten etc. We willen sowieso uitstapjes doen. Denk dat ik ongeveer in totaal 900 kwijt ben. Ongeveer 2500 voor 15 dagen. 2 volwassen, kind 5 en 2 jaar.
Bungalow bij Marveld hoogseizoen we hebben een duo8 bungalow en gaan met 6 personen: 1300 voor de hele bungalow (1 week) maar de 2 anderen betalen daar de helft van. Dan komen er nog kosten bij voor eten en drinken en uitstapjes
Wij gaan 21 nachten naar een camping in Zuid Limburg, we hebben een caravan, zijn met zijn drietjes en twee honden mee. Kosten zijn 650 euro. Gaan in het hoogseizoen, ik vind het reuze meevallen voor een camping met zwembad, animatie, goed sanitair etc!
Ik ben 380 euro kwijt voor een klein houten zomerhuisje op een camping in nederland. ik ga 5 dagen van 1 tot en met 5 aug, ik ben alleenstaand en heb 2 kinderen, ga dit jaar voor het eerst alleen met ze op vakantie, dus echt veel te besteden heb ik niet. maar op de camping zijn veel activiteiten, en speelplekken voor de kinderen dus ze vermaken zich hier prima, en we zitten vlakbij het strand dus weinig dure extra kosten. ik kan in het huisje gewoon koken, en we gaan denk ik 1 dagje naar een leuke speeltuin die daar vlakbij zit.
Wij gaan naar een camping in Frankrijk in augustus 2 weken stacaravan 2450 euro. Tol benzine 400 Overnachting 2x. 450 met halfpension Uitgave qua eten dierentuin etc 700
3 jaar geleden, all in appartement hotel. Inc Kids club. Net buiten schoolvakantie 2800 inc vliegen voor 8 dg Vorig jaar Spanje, 1 week 1800 euro. Op camping in luxe chalet. Eigen auto dus Inc benzine en tol ook nog paar 100 euro voor heen en terug. Wel super leuke camping maar volgende jaar gewoon weer all in luxe Dit jaar al op centerparks geweest in Duitsland en durven nog niet naar buitenland met diabetes van onze zoon. Is nog steeds niet stabiel. dus juni ff korte vakantie gehad en Was 320 euro kwijt voor midweek in premium huisje Inc 3 activiteiten etc. Wellicht in de zomer nog keer in eigen land weekje weg. Dus lees ff tips mee. Ook voor volgend jaar . Turkije willen we graag maar vanwegen dienstplicht van mijn man kunnen we niet ;(
Wij zijn met een gezin met 3 kids (bijna 4) en gaan 21 dagen lang kamperen, voorheen met een tent en sinds vorig jaar met de caravan. Ons favoriete bestemming is tsjechie. We betalen voor 21 dagen 350 euro voor de camping. Een super leuke colaping met een leuke speeltuin, trampolines, een zwembad een bowlingcentrum, restaurant en zelfs tsjechische muziek avonden Sanitair is altijd erg schoon! welke natuurlijk fijn is! Het leven daar is lekker goedkoop welke er voor zorgt dat we veel ondernemen. We gaan uit eten met zijn allen, maar koken ook lekker op de camping, we gaan de bergen in, doen daar activiteiten, we rodelen, gaan naar klimparken of naar een dierentuin waar we voor een gezin nog minder betalen dan een 1 pers. ticket in nederland. Maar ook natuurlijk parken, museums, kastelen etc.. er is veel te doen, veel te zien en de natuur is er prachtig. wij maken echt geen grote onkosten, wat we in nederland kwijt zijn aan boodschappen zijn we daar ook, soms minder, soms iets meer omdat we uit eten gaan.. wij vinden het zeker met een groot gezin een erg fijne vakantie bestemming, als we ergens zijn en de kids willen een ijsje dan kan dat... afgelopen jaar hadden ze van opa en oma alle drie 5 euro gehad, daar hebben ze elke dag , 21 dagen lang een ijsje voor gekocht en nog geld over om een klein iets op de markt te kopen... erg leuk! zeker een aanrader! al met al zullen wij ongeveer kwijt zijn : stageld 21 dagen 5 personen : 350 euro Heen en terug reis : Diesel : 180 euro Leefgeld (gelijk als in nederland) : boodschappen doen kan je zo duur maken als je zelf wil en extras kan je invullen naar keuze, het is maar net wat je wil doen.. maar dagje zoo koste ons met zijn 5en 18 euro aan entree (incl parkeren) We hebben het ook wel eens over disney gehad, we zijn er ooit geweest, vijf jaar geleden, maar toen was alleen de oudste mee. maar als we kijken wat we kwijt zijn aan 3 dagen disney met 5 pers, daar kunnen wij 3 weken van naar bijv tsjechie.. dan kiezen wij liever voor die 3 weken, en gek genoeg de kids ook! het is maar net wat je zelf wilt, welke wensen je hebt en wat voor jou " vakantie vieren is" . de 1 wil dit, de ander wil dat, maar als je als ouders er achter staat straal je uit op je kids en daar waar je kids genieten geniet je als ouder ook oh van al die vakantie verhalen hier krijg ik zin in vakantie! Helaas deze zomer geen vakantie voor ons ivm bevalling, maar wie weet in de herfstvakantie. =) Voor iedereen die nog gaat.... Veel plezier!!!! lekker genieten!
Wij gaan in sept 1 week naar Landal Hochwald in de Duitse Eifel, comfort huisje 2volw/1kind: 456 incl reservering, lakens etc. Gaan grotendeels zelf koken, prijzen op het park slaan vaak nergens op. Schijnen in de buurt ook leuke/goedkope restaurants te zitten en een Lidl
De eifel is zeker leuk en als je goed zoekt betaalbaar! Heerlijke schnitzels eten! Hoe ouder het restaurantje lijkt, hoe beter hihi.... Eifel is echt een prachtig gebied
Wij zijn voor 2 volwassenen, 1 kind en 1 baby 2400 euro kwijt voor 2 weken logies in een appartement op een camping aan het gardameer in italie. Daar komt dan nog de reis, extra overnachting heenreis en extra overnachting terugreis bij (1000 euro totaal) . Koken doe ik niet op vakantie dus ook komen daar nog 3x per dag kosten bij voor uit eten. Meestal geven we op vakantie aan eten drinken en ijsjes enz 1000 euro per week uit. Als ik alles bij elkaar optel zit ik voordeliger in een all inclusive complex maar we hebben het elk jaar zo naar ons zin op de camping in italie dat ik het er voor over heb.
Wij gaan 14 dagen kamperen met eigen tent in zuid Frankrijk. Voor de reis en staanplaats zijn we 640 euro kwijt. we hebben onze hele kampeeruitrusting nieuw gekocht en we zijn nog steeds goedkoper uit dan onze stacaravan of all in vakantie van vorige jaren. Nu hopen dat het kamperen goed bevalt 😜 Volgende week gaan we 3 nachten proefkamperen dus die kosten moeten er misschien nog bij. Rond de 140 euro voor een plek op een Nederlandse camping. Eten doen we thuis ook dus de kosten van boodschappen reken ik niet mee.
Wow dat klinkt als een mooie vakantie voor zeer weinig geld. Dat zou zeker ook iets voor ons zijn. (volgend jaar) Hoe is het weer daar in de zomer? Dagjes uit kosten ook niets zeg. En rodelen vind ik ook superleuk. En de oudste jongens vast ook. Ben alleen een keer op wintersport geweest in Tsjechië. Beviel me ook heel goed en was ook heerlijk goedkoop voor wat je krijgt. Mag ik vragen naar welke camping jullie gaan? (evt. via pb)
Eind augustus een week mallorca met zn 3en, dacht zo'n 2500 euro. Geven daar waarschijnlijk niet veel meer uit, eten is all in.
Wij gaan naar de Drôme en zitten in een i gerichte tent voor 1250. We koken niet iedere dag en gaan regelmatig uiteten. Ongeveer om de dag doen we uitstapjes maar in dit gebied zijn we nog nooit geweest dus ik zou nog niet weten wat er allemaal doen is. Wij rekenen 100 euro per dag wat we kwijt zijn maar komen er niet aan het is gewoon ruim genomen
Wij vertrekken volgende week voor 8 nachten naar Turkije. Een resort, super de luxe all in, een familiekamer voor 3700 euro. Wij zijn met twee volwassenen en 1 kind van 4,5 jaar.