idd, niet iedereen wil naar bepaalde bestemmingen. Heerlijk om te lezen waar iedereen heen gaat, en met welke budgetten! Wij zijn afgelopen juni naar kreta geweest, kleine 2 weken voor ca. 3000 euro, dat is 2 volw. 1 peuter en baby, incl. vliegreis, luxe vakantiehuis en huurauto. daar hebben we denk ik ook nog zo'n 1000-1200 euro uitgegeven, aan benzine, uitjes, uit eten etc. straks gaan we nog een weekje naar duitsland, en daar hebben we dan al een appartement in een grote stad, en een midweekje een huisje op een vakantiepark, samen voor ca. 800 euro. misschien dat we eind dit jaar nog een midweekje landal in nederland boeken, buiten het seizoen, dus max 500 euro. wij gaan graag op vakantie, het is echt wel een ding waar we niet op bezuinigen, we werken allebei vrij veel, en de vakanties zijn echt even onze tijd met het gezin genieten op een mooie plek. All in resorts zijn wij niet zo van, en camperen met een baby en peuter is voor mij niet zo relaxed. over een 2 jaar wil ik zeker lekker op pad met een tent/vouwwagen, door europa, en zeker niet naar de populaire campings, maar lekker een beetje op alternatieve locaties. En als ze het zelf snappen over een jaar of 5 wil ik ze ook graag wat meer van de wereld laten zien (buiten europa dus), maar nu nog niet, 10-24 uur in een vliegtuig met mijn peuter (arme andere mensen) en het tijdsverschil etc. no way!
Ik wil wel graag, maar ik vind het niet hoor voor dat geld. Wij zijn met 5 man, dat is aan tickets alleen al minimaal 3500-5000 euro in het hoogseizoen. Dan komt het verblijf en alle kosten er nog bij. Dan zijn wij toch goedkoper uit. Wij gaan overigens wel weer een keer die kant op, maar met mijn jongste ga ik nu nog geen 12 uur vliegen.
Wij gaan graag zelf met de auto en dichtbij is er ook genoeg moois te zien. En als je dan luxe wil zitten kost dat geld. Wij gaan zelf trouwens gewoon met onze tent, 460 euro voor 10 dagen Wil wel graag een keer naar Amerika, als de kinderen wat groter zijn.
Dichtbij is ook ontzettend mooi. Wij reizen ook wel eens wat verder, maar het is echt niet nodig als er zoveel moois met de auto te bereiken is. Het zwarte woud, de Alpen in Zwitserland, de kusten in italie, de bossen van Slovenië, de Scandinavische landen 😍
Thanks... Maleisië staat nl nog op het verlanglijstje. Ik keek voor het gemak idd ff bij de reisorganisaties vlucht incl luxe resort. Maar dan kom ik gauw uit op 5000 6000 euro voor ons viertjes
Nee was niet in het hoogseizoen maar wij gaan volgend jaar wel in het hoogseizoen en zullen dan niet meer kwijt zijn dan 4750 euro. Voor 3 weken incl vluchten(KLM) autorhuur (SUV) en gemiddelde hotels. Voor 4 personen.
ik vind het echt heel erg leuk om te lezen dat er toch veel (jonge) gezinnen zijn die echt veel reizen met hun kinderen!
heeeeeel vroeg boeken. En je kunt ook via Delta boeken is ook een stuk goedkoper. Enige wat je dan hebt is dat je een combi vlucht hebt. En wij hebben altijd vluchten met tussenstop die zijn ook een stuk goedkoper.
Yup maar die reisorganisaties zijn meestal (een stuk) duurder. En het scheelt dus echt veel om heel vroeg je tickets te boeken (vergeet je cookies niet te wissen anders gaat de prijs ook omhoog geloof het of niet! 😁 en zeker ook de moeite waard om op de websites van de hotels/resorts zelf te boeken. Ik heb bvb een keer het Sheraton in Japan ergens gebeld om te vragen naar hun corporate rate, was geen probleem moest ik gewoon de code 'Hewlett Packard' doorgeven en telefonisch reserveren. Zo gezegd, zo gedaan en ik kreeg 40% korting op de kamers die normaal rond de Eur 300,- per nacht lagen. Enne...ik heb geen enkele connectie met HP, heb er zelfs geen computer van! 😂
Ok, een vlucht met tussenstop is wat mij betreft dan weer geen optie, dan geef ik liever wat meer uit.
Waarom niet? Als ik vragen mag. Ik vind het heerlijk even de beentjes strekken de kinderen even uitrazen en dan het laatste stukje.
Vind ik zelf verschrikkelijk, vind vliegen ook niet echt leuk en mijn jongste zou dat ook echt niet trekken.
887,70 Voor 3 weken berenkuil. camping in Drenhte, 2 volw+2kind. 47,80 Uitstapje Wildlands= (entree 4 personen) ___________ 935,50 aan geplande uitgaven. Hooguit dat het totaal 1000 wordt ofzo, niet heel veel meer in ieder geval. Eten/drinken op de camping reken ik niet mee. Want dat zouden we sowieso overal moeten. Dus dat zal niet veel meer of minder zijn als we thuis zouden blijven.
Wij gaan 2 weken naar Frankrijk stacaravan hoogseizoen met 2 volwassenen 1 kind en hond: Accommodatie: 850 euro Tol benzine: 350 (schatting) Leefgeld (eten etc) dacht aan max 800 euro voor 2 weken zullen voornamelijk zelf koken en eens gaan uiteten.