wat meenemen kinderwagen of maxicossi?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door celia82, 18 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hoi,
    Wij gaan half juli na turkije maar vraag me af wat ik beter kan meenemen de onderstel met mc?

of de kinderwagenzitje?

of misschien wel de kinderwagenbak hahaha weet het allemaal niet meer..

iemand tips??

alvast bedankt.(en hoeveel pakken voeding)

2. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    tja ik zou de kinderwagenbak doen!
    in ieder geval geen mc.

als je dochter evt wilt zitten en wat wilt zien, leg je een kussentje in de bak zodat ze wat omhoog ligt,dan kan ze lekker rond kijken.

de mc zou ik nooit doen,ook omdat je toch lekker wilt wandelen en uit eten enz, en dan ligt de kleine maar in die mc ( wat natuurlijk niet goed is)

en het kinderwagenzitje is ze denk ik nog een beetje klein voor of niet?

en tja hoeveel pakken voeding? hoelang ga je dan?

3. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hoi,
    Bedankt voor je reactie.

Me dochtertje kan nog idd niet zitten,
    Dus denk idd dat de wagenbak handiger is idd.
    Alleen die moet ik zeker bij inchecken al afgeven he?

En neem denk ik 1 pak voeding mee de rest koop ik daar wel
    ik ga voor 4 weken.

4. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    hoe dat met inchecken zit enz weet ik niet..
    ben nog nooit naar het buitenland geweest met de kleintjes.

als je zeker weet dat ze die voeding daar ook hebben dan kan je idd 1 pak meenemen ( mijn zoons voeding zouden ze daar denk ik niet hebben)
    dus dan moet je het wel zeker weten..

5. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Ik zou de kinderwagen inchecken en voor in de tussentijd een draagzak gebruiken, dan heb je ook je handen vrij verder.

6. tulip

tulip Niet meer actief

wat een super goeie tip, daar zou ik nou nooit opgekomen zijn. Heb je die mogelijkheid niet (misschien lenen van iemand) dan zou ik ook de bak doen, anders zit ze denk te lang in de maxicosi.

7. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Je moet de kinderwagenbak inchecken, je mag alleen een buggy die volledig inklapbaar is meenemen naar de gate. Maar een draagzak is erg makkelijk. Voeding kun je volgens mij beter meenemen, ze hebben niet overal dezelfde voeding

8. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Hmmm.. Ik zou juist de mc meenemen. Als je daar met de auto/taxi gaat, kan je kindje daar veilig vervoerd worden...

9. mamvanjason

mamvanjason Actief lid

9 jun 2009
    397
    0
    0
    limburg
    Waarom niet allebij meenemen :(: Toen wij met Jason naar curacao gingen toen hij 4 maanden was hebben we allebij meegenomen. Is misschien een beetje meer meeslepen, maar zo kun je wel op dat moment kiezen wat het beste uitkomt. We hadden trouwens ook nog de draagzak bij ons voor op het vliegveld. Spullen voor de kinderwagen tellen niet in kilo´s bij je bagage dus daar hoef je niet voor te laten....
    Fijne vakantie! Wij vertrekken vijdag naar Turkije :)

10. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Denk wel aan het aantal kilo's dat je max. mag inchecken. Zo'n kinderwagenonderstel en -bak wegen samen nogal wat.

11. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Ze hebben daar in de bus vaak niet eens een gordel waar je je maxicosi mee vast kan zetten dus dat heeft niet zoveel zin, en als je een auto huurt kun je er vaak ook een stoeltje bij huren. In de kinderwagenbak kan je kindje lekker slapen, ook als je naar het strand gaat of als je gaat wandelen, te lang in maxi cosi is niet echt goed voor het ruggetje.

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik ga beide meenemen... Wij gaan nl eerst naar familie en dan nog in een hotel. We moeten al een heel eind in de auto vanaf t vliegveld naar familie... dus maxicosi gaat ook mee. Of het kan/mag, weet ik alleen niet... iemand ervaring mee?

Deel Deze Pagina