vakantie... leuk en gezellig maar nu is het meer dan mooi geweest

Discussie in 'De lounge' gestart door henkie24, 11 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saarr

Saarr Actief lid

29 jan 2011
    459
    0
    16

Zo kan het dus ook, geeft de burger moed ;)

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Aan de ene kant vind ik het wel jammer....de eerste week was het heerlijk! Mooi weer, lekker buiten spelen...heb zelfs 3 (!!!) boeken gelezen!

De jongste zit in een heerlijke fase....kletst er lekker op los, elke dag nieuwe woorden en zinnen, heerlijk knuffelen, haar kan ik de hele dag wel om me heen hebben.
    Dat ga ik wel missen.

Maar nu het weer minder is.....OH MY GOD!
    De jongste roept de hele dag "buite pele!!!" en de oudste die zit in de "weet ik niet"-fase.

Dus hier is het een beetje dubbel....als het mooi weer is, dan kan ik ze de hele dag wel om me heen hebben te keuvelen, maar met dit herfstweer ben ik blij dat in ieder geval de oudste naar school is 5 dagen in de week :p

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Maar holy moly...het gevlieg in de ochtend gaat wel weer beginnen ipv lekker met z'n 3en bij mij in bed wakker worden (lees; zij kijken nog even tv en mama knort even verder), in onze pyjama's naar beneden, lekker hangen en op ons dooie gemakje ontbijten en bedenken wat we gaan doen.

Nee, in plaats daar van...begint het gemekker 's ochtends weer dat ze door moet eten, kleren aan moeten, waar die schoen nou weer is gebleven....zucht....:):p

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    haha ik dacht dat ik de enige was met verloren schoenen in de ochtend :p

5. Appeltjes

Appeltjes Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.276
    10
    38
    whahaha heel herkenbaar :D Mijn man en ik zeiden ook al vanmiddag tegen elkaar. Het is maar goed dat maandag school begint. Ventje is er zelf ook duidelijk aan toe haha.

6. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik vind het ook best jammer dat de vakantie alweer voorbij is... zo lekker om smorgens niks te hoeven.. geen geren en gevlieg naar school... ze kunnen wat later naar bed en vooral met het mooie weer wat we gehad hebben... mijn man heeft deze 2 weken 1,5 week niet gewerkt en was ook lekker thuis dus dat scheelt dan wel vind ik.. :p morgen gaan we nog een dagje naar de dierentuin met ons gezinnetje, laatste dagje genieten... en dan weer een paar weken school, rennen en vliegen... achja, ik kijk wel uit naar de grote zomervakantie hoor :p

7. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hihi

Hier ook geen probleem hoor.
    En we hebben echt niet heel de week in de speeltuin gezeten ook.
    Had dochterlief graag gewild maar ik vond het maar koud!

8. Ringeling

Ringeling Bekend lid

2 mrt 2012
    869
    113
    43
    Vrouw
    Ik vond het heerlijk :) geen geren en gevlieg, ik hou ervan om met de kindjes er lekker op uit te gaan dus we rijden overal naar toe. Dochter speelt ook veel met de buurkindjes en de jongste heeft een middagslaapje. Leuke vakantie gehad dus :)

9. Jax

Jax Lid

5 dec 2012
    79
    4
    8
    NULL
    NULL
    Heerlijk hoor, lekker een beetje luieren en op het gemak doen!

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Haha, nee hoor! Idem voor jassen, sjaals, handschoenen etc.
    En we krijgen het zelfs voor elkaar met sokken....en dan zweren dat ik er echt 2 had mee genomen...

Deel Deze Pagina