vakantie liefdes

Discussie in 'De lounge' gestart door toerist18, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    @taliaa: wat grappig zeg haha :D
    Ik ben er helaas maar een 2 tal keer geweest.
    In totaal zo'n 4 weken.
    Er waren 2 jongens waar ik altijd mee omging.
    De meeste op de camping konden hun ook wel.
    Victor en Benjamin Slingerland.
    Heb nog geprobeert om ze te vinden...maar helaas hebben ze nergens een profiel.
    Ging ik echt altijd mee om.
    En met iemand die daar werkte...staat ook in me vrienden lijsje op hyves.
    Johannes Dijkhof.
    Was daar echt een flirt haha (Johannes dan he...ikke niet hoor hihi ;))
    Grappig zeg.....mis die camping afentoe wel hoor.
    Ik zat altijd op de jongenscamp :D
    Hebben ook een hyves he die camping.

hmmm...sorry...beetje offtopic hihi

2. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik ben inmiddels alweer 9 jaar samen met mijn vakantieliefde! Ik heb hem ontmoet in Blankeberge (belgie) tijdens een echte vrijgezellenvakantie. (hihi was daarna meteen vrijgezel af) In een discotheek, zijn vriend probeerde mij te versieren maar ik moest echt helemaal niets van hem hebben hihi. Zijn vrienden stonden ook achter hem te seinen van begin alsjeblieft niets met hem. Hij had de week ervoor namelijk ook een vakantieliefde gehad en daar was hij helemaal gebroken van en daar hadden hun geen zin meer in haaha. Uiteindelijk die jongen duidelijk kunnen maken dat hij mijn type niet was, toen zei hij misschien is een van mijn vrienden iets voor jou.

Afijn ik maar meegegaan naar zijn vrienden in de hoop er dan vanaf te zijn, maar ja daar was hij dan toch. We hebben heel leuk gepraat die avond en meteen een afspraakje gemaakt voor de volgende avond en toen vroeg hij aan het einde van de avond of hij mij mocht kussen. ZO LIEF* :D alleen al door die opmerking ben ik verliefd op hem geworden hihi. Ik was heel wat andere mannen gewend die niet zoveel vroegen.

Nu zijn we 4 jaar getrouwd hebben een zoontje van 15 maanden en nummer 2 is onderweg! En zijn nog steeds bevriend met die vriend hihi

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    ach, wat is de wereld weer klein ja..
    En ja. die namen komen me wel bekend voor:)
    vraagje, ben jij ook christen dan? (gezien de chr. camping)..
    oeioei, moderators geef me maar een flinke foei, ben lekker offtopic bezig:)

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Meer vakantie liefdes verhalen ;)

5. Evi21

Evi21 Actief lid

5 jul 2007
    160
    0
    0
    Ik was op vakantie in oostenrijk en de 1e dag in de discotheek leerde ik michiel kennen.... vond hem wel erg leuk en we spraken af om de volgende dag samen te snowboarden! ZO"N LEUKE DAG! maar we durfden eigenlijk allebei niks te doen en hebben ook niet weer afgesproken....
    dus de dagen erna elke avond naar de discotheek... maar helaas geen michiel...
    De laatste avond in de discotheek kwam hij eraan met zijn arm in de mutella.... gebroken.. hij had de hele week in het ziekenhuis gelegen en zijn vrienden konden mij niet meer vinden..
    Toch nog een heeeele leuke laatste avond gehad :D

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ben ik dan de enige die nooit een vakantieliefde heeft gehad... Nee, echt nooit, zelfs niet alleen maar gezoend ofzo. :(

7. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Mijn eerste vakantie liefde was in arcen op camping klein vink.
    Daar hebben we 5 jaar achter elkaar gestaan heerlijke camping was dat toen.
    Maar daar heb ik dennis leren kennen uit barendrecht zijn achternaam weet ik niet meer maar wel zijn straatnaam.
    we hebben leuke dingen gedaan toen die vakantie,maar uit eindelijk toen we weer thuis kwamen een paar weken later maar via de telefoon uitgemaakt omdat we zover uit elkaar woonden en ik mocht er van mijn ouders ook niet heen met de trein.
    Helaas hoor ik er nu niks meer van heb wel een poging gedaan om hem op internet te zoeken maar niet gelukt.
    Het was echt zo'n standaard jongen met echt blond haar en blauwe ogen.
    Als ik er nu nog aan terug denk dan kan ik nog weg zwijmelen......

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    zomer '99

ik was uit verveling maar met mijn ouders mee gegaan op vakantie .....had even geen behoefte aan vriendjes en geouwehoer .....
    komen we op de camping zie ik mega torens lege kratjes heiniken bier staan .....
    lig nog geen uur op de stretcher word er opeens gevraagd of ik even wat wil komen drinken bij de 2 hele leuke buurjongens ......
    eigenlijk was mijn keuze heel snel gemaakt en ben even wat wezen drinken en had mijn voorkeur op 1 van de 2 laten vallen .
    in de hele vakantie is er niks gebeurt gelukkig was mijn broertje zo bij de hand om even onze adres gegevens uit te wisselen .....
    een half jaar na de vakantie belde meneer eens omdat hij zich verveelde ....vanaf dat moment gingen we steeds meer bellen , iedere maand, ieder week,iedere dag ,ieder uur etc
    tijdens het bellen al aangegeven datr ik hem errug leuk vond maar ik was geen goede optie volgens meneer omdat ik 200 km verderop woonde ,.
    toen toch maar een keer afgesproken en gelijk al mijn charmes in de strijd gegooid en meneer voor mijzelf gewonnen .
    toen vond hij het wel tijd werd om zijn vriendin te worden .
    een half jaar later ben ik voor meneer richting hem gekomen en inmiddels zijn we getrouwd !

L.sybje

9. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Hoi,

Ik ben gek voor vakantieliefdes! Maar heb 2 hele speciale! Ik was 18 en ging op vakantie naar calella! Daar heb ik gewerkt als propper (ja ik weet het, lekker origineel) en in de bar waar ik voor werkte werkte een hele leuke spanjaard "Alex" Was ook heel erg verliefd en hij ook op mij. Helaas moest ik weer terug naar NL om mijn normale baantje op te pakken. Hij belde me elke week, maar op een gegeven moment moest ik toch toegeven dat een lange afstand relatie niets voor mij was! Dus heb ik het uitgemaakt. Het jaar erop gaat plotseling bij mij de telefoon en is het alex. Hij werkte in de Baja in rotterdam en woonde dus in dezelfde stad. Maar ik woonde toen samen met een ander. Ben hem wel gaan opzoeken in de Baja en heb me kostelijk vermaakt bij zijn shows, maar dat was het helaas voor ons. Mijn toenmalige vriend is uiteindelijk na 2 jaar vreemdgegaan. En kort daarna (2 maanden het was toen 1999) ben ik op vakantie gegaan naar Venezuela. Daar ontmoette ik een wel heel erg leuke duik-instrukteur. We zijn 9 dagen samen gewwest en toen moest ik naar huis. Hij vroeg me of ik niet terug wilde komen om bij hem te gaan wonen. En dat heb ik toen ook gedaan. Ben nog teruggegaan naar nl voor 2 maanden om mijn baan op te zeggen. Nu wonen we alweer 8,5 jaar samen, zijn getrouwd en hebben Laura!

Deel Deze Pagina