Wie heeft er nepborsten?

Discussie in 'De lounge' gestart door toerist18, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Vroeg me af wie er nepborsten heeft?
    Waarom heb je het gedaan,
    en heb je er spijt van?
    Ik zelf zou er nooit aan beginnen.

2. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Was het maar waar :) :)

3. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Nope gewoon puur natuur.
    Heb niks te klagen

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nee ben ze helaas niet nodig , zou graag een maatje kleiner willen !

l.sybje

5. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    Nee en ook niet nodig ben blij met 75B

6. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Nee nergens voor nodig, op dit moment heb ik cup e, maar eerlijk gezegd zijn ze wel wat slapper geworden na deze bevalling. Dus misschien ooit...

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Als ik uitgezwangerd ben en 15 kg ben afgevallen dan zit ik op mijn idee het goeie gewicht en dan zal ik eens kijken wat er nog van over is :) anders zou ik ze wel laten vullen.

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Nee, ik ook niet.

9. liselotje

liselotje Bekend lid

17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Nou zal ik maar eerlijk zijn dan :)

Ik heb wel nepborsten (foto`s voor en na in album) GRAPJE :)
    Ik had altijd een A cup en ben best grof gebouwd..en heb 4 jaar geleden mijn borsten laten vergroten na een kleine C cup...

Voel me nou echt vrouw en durf het te doen met licht aan :) nee maar ik ben er echt heel zelfverzekerder van geworden en er heel erg blij mee...heb er dus echt geen spijt van en ben blij dat ik het gedaan heb...

groetjes liselotje ;)

10. Nee met mijn 75 D heb ik geen inplantaten nodig

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Ik ga hier mijn verhaal vertellen en hoop dat iedereen een bv laat doen dit leest en heel goed nadenkt.

in 2003 mei heb ik een bv ondergaan omdat ik me zo beter in m'n vel voeldde en nadien was het ook zo, was content. Had geopteerd voor vaste gelprothesen , moesten ze kapot zijn lekkage niet mogelijk zo zijn.
    Ze werden onder m'n borstspier geplaatst.
    1 jaar later krijg ik een ongeval, wordt als passagier achteraan aangereden, om een verhaal kort te maken. Ik droeg m'n autogordel, 1 jaar later konden mm'n zwaar beschadigde nekwervels m'n borsten niet meer dragen en diende een bvk zich aan. Tijdens de operatie had ik geopteerd alles teruh op z'n plaats te laten zetten, dus een ankerlitteken.
    Tijdens de operatie zijn ze erbij uit gekomen dat m'n prothesen geexplodeerd waren beide, ze hebben m'n leven gered anders zouden m'n ribben overgeweest zijn.
    1 Nadeel de gel was aan het verteren in m'n borst, 7 x hebben ze ander handschoenen moeten aandoen.
    Bij nog meer tegenslag de wonden scheurden open aan m'n rechterborst en je kon naar binnenkijken. Niet normaal. Alles is gewoon moeten dichtgroeien, ze konden het niet meer herstellen met te naaien.

NOOIT zou ik het nog laten doen, dat risicio nemen. Maar ik wit het van tevoren niet, hopelijk kan ik diegene overtuigen die niet wten wat ze moeten doen wel of niet.

Doe het echt niet een BV het is het risico niet waard.

12. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    nope maar als we helemaal klaar zijn met kinderen worden ze gelift en dan eventueel een cupmaat groter

13. liselotje

liselotje Bekend lid

17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    @ Zico ik vind het heel erg dat je dit hebt moeten meemaken..maar ik vind niet dat je het nu voor iederen moet afwijzen...ze hebben immers jouw leven ook gered schrijf je...

Borstvergroting heeft ook zijn risico`s en het is ieder zijn keus of die dat wel of niet moet doen...
    Als iemand mij om de voor en nadelen zou vragen zou ik die geven en de keus om het te laten doen moet iedereen zelf weten...

groetjes liselotje ;)

14. haha, same here!

15. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ikke niet.

Tip voor mensen die geen operatie willen maar wel grotere borsten: ga borstvoeding geven. Ik ben van een B naar een E gegaan. Is wel de moeite dacht ik ;) :)

16. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Niet nodig met me 85 D. Ik zou ze best kleiner willen.

Mensi@ wil jij borsten laten vergroten?

17. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik zou geen neppers willen maar ze wel willen laten liften, ze zijn toch wel wat gaan hangen na de BV.
    En vroeger had ik (al zeg ik het zelf) hele mooie borsten :(

18. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    nee ik zou het nooit laten doen

ik had 75b en na de zwangerschap heb ik nu 75c
    ben er tevreden over volgens mij zij ze nu wer iets gegroeid heb last van elke bh wat ik draag onder mijn borsten

19. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Ik zit er wel overna te denken, niet om ze te laten vergroten heb genoeg aan mijn 80D alleen na 2 zwangerschappen en misschien later in de toekomst 3, dan zou ik ze wel willen laten liften, net zoals een buikwandcorrectie.. maar ach dat is in de toekomst.. ik weet niet wat ik er zelf nog aan kan doen..

Wie weet

20. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    De mijne zijn in die zin nep dat ze zijn verkleind :) alweer een tijd terug in 1992.

Geen dag spijt van gehad.

Deel Deze Pagina