hoi hoi, wij gaan in mei naar frankrijk. En ik heb een 3 persoonskamer geboekt bij een formule 1 hotel op de terugweg voor 2 nachten bij parijs. We willen dan naar disney gaan. Mijn dochter kan dan in het bovenbed of als ik dat eng vind dan slaapt papa daar en ik met mijn dochter beneden. Nou dacht ik voor mijn zoontje er een campingbedje bij te plaatsen. Ik ben wel vaak in ee formule 1 hotel geweest maar heb nooit opgelet of er een campingbedje bij past. Anders kan ie ook tussen ons in slapen hoor, maar liever in een campingbedje (die we zelf meenemen) Iemand een idee? x
ik denk haast niet... volgens mij zijn het echt van die hokken waar net een bed inpast en een stoel en meer niet. kun je anders niet even informeren bij het hotel
o ik heb een foto gevonden van een kamer. Volgens mij moet het wel passen... Kennisgeving voor omleiding
Meestal niet daarom zijn wij vorig jaar naar een bed en breakfast gegaan echt helemaal super! Waren 150 euro kwijt voor 4 volwassenen en 1 kind met ontbijt en 5 gangen diner+drinken (en die vrouw kon zo lekker koken)
Volgens mij hebben wij ook in een formule 1 hotel geslapen toen wij op vakantie naar Spanje gingen. Maar daar paste absoluut geen campingbedje in. We hadden net de ruimte om in en uit bed te stappen. Klopt toch dat je dan buiten de kamer moet douchen? Want dan heb ik de juiste in gedachten Wij hadden wel een wastafel achter de bedden was wel breed maar volgens mij stond daar nog een koffertafeltje dus dan zodat niet passen.
wij hebben vorig jaar in duitsland in een f1 hotel geslapen en hier ging net aan een bedje in. Ik geloof dat we een wastafeltje op de kamer hadden en dat het bedje daar half onder stond, maar het ging net wel..
Het past wel hoor. Maar je moet het zelf meenemen in ieder geval. Ik ben zelf niet zo dol op de F1 hotels. Wij slapen altijd in een hotel van premiere classe. Dan heb je een eigen badkamer en wc. En ik vind het er wat netter uit zien.
Wij zijn 3x daar bij disney in het f1 hotel geweest. op de 2 pers kamers past het er niet bij, maar op een 3 persoons kamer wel. De 3 pers. kamers zijn nog best ruim.
gebakje was je bij marne la vallee? En ben je ook al met 2 kids geweest? Is officieel een 3 persoonskamer natuurlijk.
ik neem sowieso mijn eigen campingbedje mee. Er staat er 1 klaar in de stacaravan die we huren in zuid frankrijk voor mijn dochter en dan 1tje voor mijn zoontje die neem ik zelf mee. Geen eigen douche en toilet heb ik in die hotels nooit als probleem ervaren. Het is allemaal zelfreinigend ook he...
2 jaar geleden in een formule1 in Duitsland geweest en daar paste een babybed net in, maar dan echt net. De koffers moesten in de auto blijven en diegene die van boven in het stapelbed lag (mijn man dus) kon bijna niet naar de wc.Gelukkig maar voor 1 nacht.
o haha wij hoeven gelukkig s nachts nooit naar de wc. En ik was ook niet van plan alle koffers uit de auto te gaan halen. Gewoon een klein rugzakje met wat kleertjes. Maar goed het past dus wel... Je man sliep daar omdat je meid bij jou sliep? Durfte je het niet aan haar in het bovenbed? jullie waren toen dus ook met zijn vieren?
Ik kan me herinneren dat er hier wel een campingbedje in paste. Mijn jongste toen 4 weken lag in het bovenste bed in de reiswieg. De oudste toen 20 maanden in een campingbedje.
Hee Debby, Wij zijn in dat hotel geweest, maar dat is al ruim 10 jaar terug, dus heb niet opgelet voor een campingbedje. Afgelopen zomer op de terugreis een formule 1 hotel in Nancy en volgens mijn herinnering hetzelfde als destijds. Wacht... ik zal even in mijn fotos kijken, dan email ik het je even!