Ok, we willen graag in een Stacaravn, maar ik zie dat het allemaal maar krap is en vaak geen campingbedje te plaatsen is. Dus ik zoek een stacaravan 3 slaapkamers waar de bedden verschoven kunnen worden of op elkaar gezet kunnen worden zodat we een bedje kunnen plaatsen. Wie weet een mooie camping aan strand/meer in Zuid-Frankrijk, Costa dorade Spanje of Italië ( gardameer lagomaggiore of Toscaanse kust) We gaan met ons 2 jarig zoontje, dus peuterbad moet erg tof zijn! Verder hoeft het geen massa camping te zijn, maar beetje vertier mag er zijn. Evt restaurantje, afhaal, of juist binnen 10 min in een leuk stadje te voet....
Misschien is deze camping iets: Camping Le Sérignan Plage - Vacances en bord de mer. Via verschillende touroperators te boeken, die allemaal verschillende accomodaties aanbieden.
Geen tips voor camping, maar afgelopen jaar hebben wij in een 7-persoons stacaravan van go4camp gezeten, waar we ook de bedden konden verschuiven/op elkaar konden zetten.
Le capanne italië, toscane. Een echte aanrader. En probeer te boeken via de camping zelf, scheelt erg veel geld!
Continental Lido..aan het lago Maggiore.. Zijn wij nu 2x geweest.. Niet in de stacaravans..maar ik weet dat ze dr veel hebben Wel best duur in het hoogseizoen helaas. Maar vond t plekje echt het einde. Ligt aan een klein meertje dat superflauw afloopt..
Ik weet dat ze via Roan caravans aanbieden waarbij je een bed in kan klappen en onder het andere bed kan plaatsven, zodat je ruimte hebt voor een campingbedje
Van happycamp de nieuwste op camping Castell montgri. Dat zijn wel maar 2 slaapkamers. Wij hadden de slaapkamer met het tweepersoonsbed en ons zoontje de andere kamer. Daar hebben we 1 bed op zijn kant gezet en op het andere bed onze koffers. Dan kon het campingbedje er ook staan en je kon er nog tussendoor lopen. En op camping Cypsela hebben ze van de camping zelf ook heel geschikte nieuwe caravans met 3 slaapkamers en 2 badkamers. Daar gaan we dit jaar heen.
Heb in ideële van eurocamp vernomen dat al hun 3 slaapkamer Stacaravn muv classic, verschuifbare bedden heeft in minimaal 1 slaapkamer. We gaan voor le baume