Om 02.00 uur gaat de klok een uur vooruit. We kunnen dus een uur minder slapen Sávonds nog langer licht.
Dat langer licht s avonds vind ik wel fijn Dat uurtje korter slapen zal hier wel meevallen, want iedereen slaapt automatisch een uur langer uit hoop ik
Ik niet dus . Dacht juist weer eens uit te kunnen slapen maar was om half 7 ( nieuwe tijd) al weer wakker, zucht
ZOMER! Heerlijk! Ik ben zo blij dat de zon schijnt, al is het niet echt warm (komt nog wel!) Ik word er helemaal gelukkig van, al die vogeltjes die lekker bezig zijn! Ik heb dan ook gelijk mijn gordijnen open gedaan! Over tijd gesproken: Ik heb mijn dochter maar om 8.00uur (zomertijd) wakker gemaakt, haar normale ritme is zo rond 7.00uur. Lekker (voor mijn gevoel dan) een uurtje langer kunnen slapen! Laat die zomer maar komen!
Bedankt, hier hebben we wat klokken staan en zie een aantal tijden dus weet ik ff niet hoe laat het was. hafl 10 of half 9
Vind het heerlijk dat de zomertijd weer ingaat.. Alleen vind ik het vervelend dat ik Eliza d'r ritme nu ook moet aanpassen, waarvan ze zelf geen weet heeft.. Ben benieuwd hoe dit gaat.. Tot nu toe nog niet echt super
Yep hier ook, ik dacht uit te kunnen slapen maar weer om half 10 (nieuwe tijd) wakker. Zo is het dus altijd in het weekend, maakt nie uit hoe laat ik naar bed ga. Liefs, Duveldraakje
Nou heb mijn uurtje wel in gehaald hoord Ben gewoon een uurtje langer blijven liggen en nu ga ik lekker genieten van het mooie weer Liefs Lover
Ik heb toch een heerlijke nachtdienst gehad! een heel uur korter die waarschijnlijk gewoon wordt uitbetaald, mazzel dus! \/ en nou zorgen dat ik niet in de nacht van de wintertijd nachtdienst heb! Dan hoop ik toch wel een beetje zwanger te zijn, zodat ik voorlopig geen nachtdiensten meer hoef te draaien!