In het voorjaar willen wij graag met ons zoontje van dan ongeveer 6 maanden op vakantie gaan naar de zon. Wie heeft er een goede tip voor ons, er zijn zoveel leuke bestemmingen, maar waar te beginnen met zoeken..... We hebben niet heel veel voorkeuren, maar zijn wel heel kritisch, appartement is prima, all inclusive hotel ook (en alles er tussenin), als het maar leuk, mooi en schoon is (en een beetje luxe kan geen kwaad). Turkije en egypte hebben niet onze voorkeur, canarische eilanden, nederlandse antillen oid kan wel prima. Het zou fijn zijn als de accomodatie een keukenblok heeft en op de begane grond is gevestigd, zodat we buiten kunnen zitten bij ons huisje/ kamer als ons zoontje ligt te slapen en een verwarmd zwembad is ook geen overbodige luxe. O ja, als vliegen vanaf rotterdam mogelijk is, zou dat ook wel de voorkeur hebben!
Eliza was here heeft leuke appartementen op de canarische eilanden...maar deze liggen vaak wat verder van de "bewoonde" wereld, veel andere aanbieders hebben all in resorts in toeristische gebieden waar natuurlijk veel extra's zijn, zoals winkeltjes restaurants etc. In de buurt en een verwarmd zwembad, dat is bij eliza niet altijd. Op de antillen heb je verschillende resorts op curacao bijv, papagayo beach resort dat zijn appartementen/bungalows. Ook zou je een particulier huisje kunnen zoeken. Micazu is een website waar je dit kunt vinden. Succes!
Dank je wel voor je reactie. Op de site van Eliza heb ik al heel vaak gekeken, ik hoop meer op ervaringen van specifieke accomodaties.
Wij vonden ibiza heerlijk met onze uk van toen 8mnd. naam van app moet ik even opzoeken maar we zaten begane grond met mooi balkon. Mochten van 3 andere hotels ook gebruik maken vd facilliteiten. wij vlogen vanaf eindhoven en waren er dus ook zo. ik mail vaak mijn verlanglijstje naar ons reisbureau en wat we uit willen geven. Max vliegtijd en waar we absoluut niet heen willen. Zo veel geboekt en altijd goed!