Hi! Hier even iets waar ik ontzettend over twijfel, wij hebben 3 kinderen 1 van 3,5 en een tweeling van 1 jaar en 7 maanden. Onze kleine gaat in augustus naar de basisschool. Dus als we nu op vakantie zouden gaan buiten het hoogseizoen is dat gewoon heel voordelig en vaak ook rustiger. Maar iets in mij houdt mij gewoon tegen om die vakantie te boeken. Je hoort af en toe zulke rare verhalen met kinderen in combinatie met water. Hoe bevalt het in de praktijk als je toch gaat?? Heb je wel vakantie of ben je alleen maar aan het opletten?? En ow ja als iemand nog een kindvriendelijk resort weet binnen Europa?? Mag best luxe. x
Jouw dochter is nog niet leerplichtig met 4 jaar dus in feite kun je nog 1 jaar buiten het hoogseizoen op vakantie Ik zou gewoon lekker op vakantie gaan. Wat wij doen is de duo wagen mee en dan omstebeurt gaan zwemmen met de kinderen. Eentje zwemt dus met een kind en de ander blijft even spelen met de andere kids. Je moet gewoon niet stressen en alles zoveel mogelijk loslaten. Mijn dochter was net 4 toen we op vakantie waren In Menorca (zoon was toen 15 maanden) dat is tot op de dag van vandaag onze leukste vakantie geweest. Menorca is een superleuk en kindvriendelijk eilandje..en niet zo Lang vliegen zeker een aanrader
Ik zou inderdaad als je wilt gaan lekker nu gaan! Tuurlijk ben je met de kinderen bezig maar dat ben je thuis ook. Om de beurt inderdaad met de oudste echt het water in en met de 2jongste lekker aan de kant spelen met water of in het kikkerbad. Strand is ook super want spelen met zand en water vind bijna elk kind leuk. En altijd bandjes aan natuurlijk! Hier maar 1 kindje maar wij gingen ook bewust 2x per dag zwemmen en niet de hele dag langs het water. Wij gaan nu naar een resort in Turkije waar bijv het kinderbad ook schaduw heeft (zitten van die doeken over) ideaal en dat maakt dat ik me minder zorgen hoef te maken over petjes/smeren etc.