Goodmorning! Gisteren viel me opeens op toen ik een jurkje aan had dat m'n kont verdwijnt.. Vanaf mijn onderrug is het een geheel, plat. Ziet er niet uit. Van onder heb ik nog steeds billen maar als je me dus vanaf m'n rug bekijkt lijkt het wel een grote platte pannenkoek. Ik begrijp dat ik ermee moet leven haha maar hebben meer van jullie dit gehad? Komt het weer goed? Waar zijn mijn billen
Haha, komt me bekend voor! Same over here! Lijkt alsof mijn kont in mijn buik zit, haha. Het is nog niet heeeeeel plat maar wel een heel stuk platter.
dat is de stand van je bekken! Of iig dat werkt eraan mee. Je moet proberen je buik niet "in te houden" en je bekken niet te kantelen ; dus je rug beetje hol houden! (Heb ik op zwangerschapscursus althans geleerd)
Mijn kont lijkt ook wel verdwenen ineens, het is net inderdaad of mn buik mn kont heeft opgesnoept .. 😂
Hier juist het tegenovergestelde. Had van mezelf al flink kont, maar nu is ie zeker 2 maten groter. Ach ja, ik zie het maar als contragewicht voor mijn intussen enorme buik. Voorkomt dat ik voorover kukel
Toen ik laatst in de spiegel keek, denk zoiets 5 weken terug, toen viel het me wel op dat mijn kont wat platter was, niet dat ik dat zo erg vindt Heb nog genoeg kont over in elk geval
hahahahah mijn kont verdween ook tijdens zwangerschap van mijn 2e, 11 jaar geleden. Nu lijkt het weer die kant op te gaan. Ik had altijd een best grote kont en werd ontzettend verdrietig toen het gewoon verdween. Het kwam grotendeels weer terug na de bevalling maar volgens mij niet zo vol als voorheen
Ik ben dus niet alleen , fijn! Al zou ik ook graag kim k genoemd willen worden hier thuis haha. Bedankt voor jullie geruststellende woorden !
Hier ook geen Kont... Zwanger of niet maakt niet veel uit. Jammer, ik had best graag mooie ronde billen gehad ipv de platte hangbillen die ik van mezelf heb. Na de zwagerschap ga ik weer hardlopen, dat helpt wel een klein beetje. Dan heb ik in ieder geval geen pannenkoekkont meer
Ik had ook het idee dat mijn kont verdween, maar vanmiddag tijdens mijn "ik voel me een nijlpaard-mopperbui" zei een vriendin dat ze niets zag wat veranderd was behalve dat ik dikkere billen krijg. Ligt het toch aan mij dan :")