Vliegen met een kleintje van 4 maanden?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Moonie, 15 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Zouden jullie gaan vliegen met een kleintje van 4 maanden?

1. Ja, waarom niet?

2. Nee, 4 maanden is wel erg klein!

3. Anders, nl ........

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Moonie

Moonie Fanatiek lid

19 okt 2006
    1.070
    0
    0
    Mijn schoonouders willen volgend jaar juni met z'n allen op vakantie naar Griekenland.
    De kleine van mijn schoonzus en zwager is dan 10 maanden maar als alles goed gaat met onze kleine is hij pas 4 maanden!
    (Vliegen is toegestaan als je kindje min. 3 maanden is)

2. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Griekenland is maar een paar uurtjes vliegen,ik zou het gewoon doen hoor!
    Griekenland is geweldig!

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Waarom niet?
    Iman was 3 maanden toen we naar Engeland gingen, ging perfect.

Je mag trouwens vliegen met een baby vanaf dat hij/zij 2 weken is (is ons toen verteld).

4. Miran34

Miran34 Actief lid

13 jun 2007
    430
    0
    0
    Enschede
    Vliegen met een kleintje mag pas vanaf 3 maand?

Heb de huisarts en en het cb gevraagt en ik mocht naar Spanje vliegen toen mijn dochter 5 weken oud was. Hebben we ook gedaan en het ging uitstekend. Er was zelfs een (hang)bedje aan boord van het vliegtuig.

5. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Waarom niet ?

Alleen als ze erg verkoudem zijn kan het vervelend zijn voor je kleintje.
    Verder als je het goed voorbereid niets aan de hand.
    Bij het opstijgen voeding of speentje. Verder kan het prima hoor

6. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    zie niet in waarom niet hoor, juist ideaal, slaapt lekker veel en past in zo'n bassinet bedje

7. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Wij zijn gaan vliegen toen onze dochter 6 maanden was maar 4 maanden....waarom niet?!

8. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Sem was 4 maanden toen we naar Aruba gingen, dat is ruim 9 uur vliegen! Het ging prefect. Ik zou het zo weer doen 8) .

9. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    gewoon lekker doen, voordeel is dat je kleintje waarschijnlijk nergens last van heeft (gewoon lekker de fles geven tijdens de reis) en het grotendeel zal slapen....

Leef werd in Januari geboren en in Juni zijn wij voor het eerst met hem op vakantie geweest, hij was toen weliswaar 6 mnd maar ging perfect ook later met mijn dochter niets aan de hand...

ik zie geen reden waarom je niet zou kunnen vliegen...

fijne vakantie alvast.. ;)

10. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Hoort deze topic trouwens niet op een andere plek? Baby en dreumes of Vakantie?

11. Yentl

Yentl Fanatiek lid

30 aug 2006
    2.445
    0
    0
    Culemborg
    Volgens mij mag je al eerder vliegen dan met 3 mnd.Wij zijn naar turkije gevlogen toen onze dochter 6 mnd was ging perfect,gewoon doen!

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn man en ik hebben allebei vliegangst (stelletje mietjes) dus vliegen is voor ons altijd een hele onderneming ... Het lijkt me helemaal doodeng met ons kindje ... Brrrrrrrrrrrrr

Maar, in antwoord op je vraag, gewoon doen! En hopen dat je kindje niet de hele rit lang moet huilen ... een vriendin van mij zweerde bij (borst)voeding geven tijdens vluchten, kindje geen last van oortjes en lekker rustig.

13. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    Ik zelf zou het niet doen, maar dat omdat Sam heel veel ziek is geweest. Denk wel dat als ze nog zo klein zijn het makkelijker gaat, dan wanneer ze ietsje ouder zijn ook ivm de slaapjes enz.

14. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Ik zou het gewoon lekker doen!

Wij gaan nu 6 nov naar turnesie en daar vrees ik wel voor met kaye.

Hij wil helemaal niet langer dan 5 min op schoot zitten dus wat wordt nog wat!
    Maar met zo kleintje kan je natuurlijk alles mee doen die vinden meestal alles wel goed

15. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Gewoon doen, wij zijn net terug van een vakantie naar Amerika (San Fransisco) en het ging best goed.
    Alleen ging het de moeders met jongere kinderen ( 6 maanden en jonger) veel makkelijker af dan ons.
    Kylian wilde namelijk bewegen, kruipen stappen e.d. en dat kon niet altijd.
    Die andere dames hadden lekker een wiegje voor zich hangen en die kleintje lagen zo lekker te slapen :)
    En griekenland is lang niet zo ver vliegen als dat wij moesten ( vluchten van 10 uur )

Groetjes Anita

16. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik zie ze regelmatig in het vliegtuig. lekker in een bedje, slapen heerlijk en tussendoor eens voeden. en die kleintjes zijn dan ook kleiner dan 3 maanden hoor. ik zie niet in waarom niet. alleen als je voor jezelf het niet zo prettig vind of er geen vertrouwen in hebt moet je het niet doen, maar die kleine merkt er niets van.

17. Esma

Esma Bekend lid

Mijn kleine was 7 weken toen ik met haar ging vliegen.
    Tijdens het stijgen en dalen een speen geven of aan de borst leggen, zodat ze geen last krijgen van de oortjes.

18. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Wij hebben het niet gedaan, wij zijn ook niet op vakantie geweest omdat wij Fatih nog te klein vonden.

19. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik ben net terug uit Griekenland en mijn manneke was precies 4 maanden oud. Het ging prima. Hij sliep gewoon! Dus in andere woorden: Als jij het ziet zitten: DOEN!

20. Niet meer actief

Interessant om te lezen. Wij willen volgend jaar weer naar Canada, onze kleine zal dan ongeveer 6 maanden zijn. Ik lees dus graag nog even mee hier, heel leerzaam.

Deel Deze Pagina