Vliegen met Cheap Tickets.. hoe werkt dat?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door leonieke, 9 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

Morgen ga ik voor een paar dagen naar Portugal.
    Ik vlieg voor het eerst alleen, en heb voor het eerst geboekt bij Cheap Tickets..
    Dat ging allemaal prima en erg gemakkelijk.

Nu vraag ik me alleen af? Hoe gaat dat in zijn werk? Ik heb slechts 2 printjes.. en kan me haast niet voorstellen dat dat alles is..
    Ga ik met die printjes en paspoort naar de incheckbalie en komt het dan goed?

En terug idem?

Word er nu het dichtbij komt ineens onzeker over..:)
    Hoop dat iemand ervaring heeft..

Groetjes Leo

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier was het wel goed, bij Transavia.

3. leonieke

Hier ook Transavia.. maar ik kan dus gewoon met die twee (lullige;))printjes naar schiphol gaan?

4. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Yep!! Tegenwoordig gaat alles met 'e-tickets', dat zijn idd gewoon printjes!

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Zelfs zonder die printjes kan je meevliegen :) je staat gewoon op de lijst en als je je paspoort of ID maar meeneemt, is het geen punt. Maar beter wel die printjes meenemen hoor ;)

6. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik dacht dit laatst dus ook, dat kan toch niet maar ik mocht gewoon mee en zoals je ziet ben ik ook terug gekomen:D

7. leonieke

Dit is helemaal een geruststellend idee.. :D

8. kalli

kalli Niet meer actief

Mits je een Europees paspoort hebt! Met een paspoort buiten de Europa moet je nog even een stempeltje halen, maar ook dit is op het vliegveld, soms zelfs gewoon bij de incheck balie.

Fijne dagen!!!!

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

:( is niet mijn ervaring...mijn man kon met zijn niet-Europese paspoort altijd gewoon inchecken met een e-ticket. Zou niet weten wat voor 'stempeltje' je zou moeten hebben.

10. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ik print het meestal voor de vorm uit maar geen hond die er naar vraagt, als je je paspoort maar bij je hebt. Heerlijk, ik hou van E-tickets. Het is tegenwoordig zo makkelijk alsof je de bus pakt (misschien nog wel makkelijker want geen chipknip :D)

11. kalli

kalli Niet meer actief

Mijn man moet meestal een stempel halen, die komt dan op het formulier te staan... Het ligt er idd wel een beetje aan met welke maatschappij je vliegt.

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ja dat kan inderdaad haha ik had het ook in November.. alleen dan niet met cheap tickets,
    Gewoon een reis geboekt via D-reizen en toen kreeg ik ook niet de bekende tickets maar gewoon 1 papiertje waar wij alle 3 opstonden en daar konden we mee heen en terug, vond het zo gek haha

13. leonieke

Blijkbaar inderdaad. Maar dit is zo gemakkelijk dat ik het verdacht vond ;)

All, Ben inmiddels helemaal gerustgesteld.. thnx meiden!!!

Deel Deze Pagina