Vakantie met baby van 5 maanden, waar naar toe?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vanesje, 18 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Wij willen graag aan het eind van deze zomer op vakantie met ons zoontje, die dan ongeveer 5 maanden zal zijn.

Hebben jullie tips of ervaringen waar je het beste naar toe kan? Welk land, vliegen of auto, camping, hotel of een huisje.

Ik heb echt geen idee wat nu handig is.

Alvast bedankt!

2. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik zou lekker een huisje bij CP boeken ofzo ..

3. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Alles kan.

Hangt er uiteraard vanaf wat voor baby je hebt. Maar lekker camperen, of een appartementje, geen probleem. En de baby is nog gratis is het vliegtuig ( daar hebben wij extra van geprofiteerd toen onze dochter nog klein was :) )

Voor center parcs moet je denk ik echt het type zijn.

4. Pam

Pam Actief lid

14 aug 2006
    275
    0
    0
    Toen onze dochter 6 maanden was zijn we naar centerparcs geweest.. Heerlijk in een huisje dus als ze moest slapen konden we ons daar terug trekken. En overdag een paar uurtjes heerlijk badderen in het zwembad!

Waar je aan moet denken bij een hotel is dat je meestal moet slapen in de woonruimte.. dus geen extra kamertje hebt en als de baby slaapt moet je het elke avond rustig aan doen, bij een huisje heb je dat niet.. daar kunnen ze op een appart kamertje slapen.

Groetjes pam

5. lies32

lies32 Bekend lid

26 jan 2007
    636
    0
    0
    Amsterdam
    Wij gaan van de zomer kamperen. ik vind het eigenlijk best spannend hoor, maar we willen het toch gewoon proberen. We zijn wel echte kampeerder (vorg jaar nog met mijn dikke buik met een klein tentje naar Noorwegen geweest). We zoeken wel rustige campings uit, waar je vrij veel ruimte voor jezelf hebt. En las het niet zou gaan , gaan we maar naarhuis of zo...

6. angel1

angel1 Actief lid

26 jul 2006
    158
    0
    0
    Hoi,

Normaal gesproken waren wij ook geen CP-fans. Maar goed met een beebje veranderd er eea. Wij zijn ook naar CP gegaan. Heerlijk hoor met een kindje. Je zit toch aan een bepaald ritme vast als ze nog zo klein zijn. En in zo'n huisje ben je er toch lekker even uit.

Alvast een fijne vakantie!

Liefs,
    Angel

7. christina

christina Niet meer actief

Wij gaan met onze dochter in september naar Menorca. We hebben daar een bungalow gehuurd. in het totaal zijn er 7 bungalows en een in het midden een zwembadje. Het is echt voor gezinnetjes. Menorca is een heel kindvriendelijk eiland en is 2uur en 10 min vliegen vanaf Amsterdam. Het gene wat wij hebben geboekt komt uit de gids van Sudtours, die hebben wat kleine complexjes erin staan. Onze dochter is dan 6 maanden en naar mijns inziens moet dat prima kunnen.

8. judithteresa

judithteresa Bekend lid

2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    wij zijn pas terug van gran canaria, lekker hotel met kinderbedje, uiteraard is overal luiers en potjes en melk te verkrijgen!
    vliegen geen probleem:) een speentje en hebben ze geen last van de oren.
    het zand vond ze geweldig!

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wij zijn net terug van vakantie op Texel in een huisje. Vond het ideaal, er was een magnetron voor de fles, een bedje en een box voor Tymen. Ik zou met zo'n kleintje nog niet gaan vliegen en lekker in (de buurt van) nederland blijven, maar dat is persoonlijk!

10. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Wij vertrekken maandag naar CP toe. In het huisje is ook standaard een box, kinderbedje en kinderstoel. En je kunt er ook babyzwemmen. We hebben een huisje met sauna, dus als Lynn lekker ligt te slapen kunnen wij de sauna in!

11. jannie24

jannie24 Lid

29 mrt 2007
    5
    0
    0
    Het ligt er echt aan wat jullie zelf willen. Baby's en kinderen vinden alles leuk zolang papa en mama het leuk vinden is mijn ervaring.
    Onze dochter was 6 maanden en toen zaten we in Australie. We zijn nu een maand terug uit Nieuw Zeeland en mijn dochter is 3 jaar en mijn zoontje was toen we weggingen ruim 7 maanden.

Deel Deze Pagina