Gezocht: een leuke/bijzondere/gezellige groepsaccomodatie voor 30 personen voor ons jaarlijkse familieweekend volgend jaar. Ieder jaar is het weer een crime om iets nieuws te bedenken! Komend jaar zijn mijn nicht en ik aan de beurt en wij willen natuurlijk iedereen overtreffen! Wij zoeken dus eigenlijk iets wat aparter is dan weer logeren in de zoveelste boerderij Ook moet er in de omgeving wat te doen zijn (niet geheel onbelangrijk ) We zijn met 30 volwassenen, kids gaan niet mee. (een accomodatie voor meer dan 30 personen mag ook) En we zoeken iets waar we eventueel andere mensen geen overlast kunnen bezorgen.. Wie o wie heeft er goede ideeen? (ook ideeen voor leuke activiteiten om te doen met zo'n grote groep tijdens zo'n weekend zijn welkom!)
Preston Palace bij Almelo, is All Inclusive en je kan er best leuke activiteiten doen. Wel prijzig, maar misschien kan je groepskorting krijgen omdat jullie met 30 personen zijn.
Ik weet niet of je in Nederland wilt blijven maar in de Ardennen zijn er volop mogelijkheden om met een grote groep te overnachten in bv een landhuis/kasteel. En er zijn veel outdoor activiteiten te ondernemen als er geen kids mee gaan (raften,speleologie,mountainbiken). Zoek uw vakantiehuis in de Ardennen