DVD speler voor auto

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Ammie1984, 4 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ammie1984

Ammie1984 Bekend lid

12 nov 2012
    779
    68
    28
    Wij zijn van plan om een dvd-speller voor in de auto aan te schaffen. Dit vinden we voor de langere ritten toch wel handig. Alleen is er zoveel aanbod, dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
    Daarom ben ik benieuwd naar ervaringen.
    Welk type/merk hebben jullie en zijn jullie er tevreden over.

We vinden het wel wenselijk dat er 2 schermen zijn waar gelijktijdig 1 film op kan worden afgespeeld en dat dat via een usb stick kan.

2. Elisabetta

Elisabetta Fanatiek lid

3 apr 2017
    1.463
    412
    83
    Ik heb een dvd-speler gekocht via Marktplaats en ik vind het echt ideaal! Het zijn twee schermen waar tegelijkertijd dezelfde film wordt afgespeeld. Bij die van ons kan geen usb-stick, maar er gaat gewoon een dvd in. Ik weet alleen niet meer van welk merk die van ons is, haha!

3. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Heb je nu niks meer aan maar wij hebben afgelopen zaterdag er 1 gekocht in de aanbieding bij de Aldi voor €100,-.
    Vereiste voor ons was:
    2 schermen
    Ingebouwde accu zodat je niet na elke stop de film opnieuw moet aanzetten
    Afspelen via USB, dvd en SD.
    Ook aan te sluiten op het stopcontact ( kunnen ze op vakantie ook een film kijken, internet in het buitenland is meestal niet top)

Wij hebben er nu 1 van Medion.

4. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wij hebben er een via MP gekocht destijds. Gewoon een simpele, zonder usb. We hebben nog een aantal dvd's dus die kunnen ze dan kijken. We gebruiken hem ook alleen maar op vakantie.

5. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    Wij hebben deze gekocht bij de weh#amp nu uitverkocht, maar elders nog wel.
    Ze zijn oplaadbaar dus ruim 3 uur zonder snoer te kijken. Maar ook met speciaal snoer onder het rijden te kijken mocht de accu leeg zijn.
    Ook adapter bij voor normaal stopcontact zodat je ook gewoon thuis of in vakantiehuisje oid kan afspelen.
    Onze kinderen kijken los van elkaar een film,maar kan ook gekoppeld worden.
    Ideaal dingetje. IMG_20170705_588.jpg

6. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Medion schijnt een goede te zijn. Wij hebben een lenco . die is alleen al 7 jaar oud ... Functioneerd nog perfect en heb er toen 119 voir betaald. Met usb ingang. Alleen heeft hij nu soms moeite met bepaalde films dus ik zou echt voor een nieuwer model gaan.

Deel Deze Pagina